در زمان مدیریت آقای عسکری مشکلات خانواده شهدای شرکت بسیار کاهش یافته که لازم است از مساعدت مدیریت تشکر کرد

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 17 بهمن 1392

در راستای ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت به همت پایگاه نبی اکرم (ص) و امور ایثارگران شرکت در تاریخ 15 بهمن 92 همانند سالهای قبل از پنج خانواده شهید شرکت سنگ آهن سرکشی و بازدید به عمل آمد

در این دیدار که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد امام جمعه بافق ، مدیرعامل شرکت و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص)  ، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ،جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق ، رئیس کمیته فرهنگی شرکت ،تعدادی از مدیران ومشاوران شرکت سنگ آهن و پیشکسوتان جبهه و جنگ حضور داشتند .
مسئولین در این نشست صمیمی از نزدیک مشکلات این عزیزان را بررسی و نسبت به حل آنها قول مساعد دادند و در آخر نیز با تقدیم هدایایی از صبر ، ایثار و فداکاری این خانواده های معظم قدردانی شد.
امام جمعه بافق با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت بیان داشت یکی از ارزشهایی که در دین ما بسیار توصیه شده زنده نگه داشتن یاد شهداست و این فرهنگ در هیچ یک از ادیان و مذهبی وجود نداشته و ندارد و میتوان برای نمونه ای بارز به خاطره کربلا اشاره کرد که بعد از گذشت حدود 1400 سال و فراز و نشیب های سیاسی و اجتمایی هنوز به فراموشی سپرده نشده است.

حجه الاسلام سلیمانی در ادامه از مدیران شرکت سنگ آهن بافق تشکر کرد گفت : فرهنگ سرکشی ، بازدید و رسیدگی به خانواده معظم شهدا در عملکرد این شرکت به گونه ای موج میزند که نمونه ای از آن را در شهرهای دیگر نیز ندیده ام که این موضوع در زمان مدیریت آقای عسکری پر رنگ تر شده که لازم به قدردانی است.

مدیرعامل شرکت ، خانواده شهدا را الگویی سازنده و باعث خیر و برکت دانست و گفت ما هر چه داریم از صبر و ایثار این خانواده هاست و از خداوند برایشان عاقبت بخیری را خواهنم.

محمدرضا  رضایی پور مشاور ایثارگران شرکت  در پایان از همراهی شرکت کنندگان در مراسم قدردانی کرد و گفت خدا را شاکریم که باز توانستیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچون سالیان قبل به خانواده سراسر برکت شهدا سر بزنیم و درس ایثار را بار دگر دوره کنیم و همچنین با اشاره به خدمات مدیرعامل اظهار داشت در زمان مدیریت آقای عسکری مشکلات خانواده شهدای شرکت بسیار کاهش یافته که لازم است از مساعدت مدیریت تشکر کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
س.ا.ر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 - 5:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دست تمامی مسئولینی که به فکر شهدا هستند درد نکند. باید همیشه به یاد داشته باشیم انچه که از ثبات در این کشور وجود دارد و زن و فرزندان ما می توانند به راحتی در سرزمینشان نفس بکشند، و ارامش داشته باشند، مدیون همین شهداست. از اینرو رسیدگی به بازماندگان انها که رفتند و کاری حسینی کردند، بر گردن همه ماست. باید کاری زینبی کنیم وگرنه یزیدی هستیم. برای مردم همیشه در صحنه امروز ما که 35 سال از انقلاب اسلامی حفاظت کردند و در شرایط جنگ و جبهه و تهاجم فرهنگی و فتنه سال 88 و جنگ نرم امروز تحت لوای رهبری ولایت فقیه، به همگان ثابت کردند که با آرمانهای شهدا میثاق همیشگی بسته اند، بسیار روشن است که همیشه هستند کسانی که در ان روزگار، در ان زمان که این شهدا، سینه سپر کرده بودند و دیوار گوشتی ساختند در برابر تهاجم بیگانه بر مام وطن، هر سوراخ موشی را به هزارها تومان می خریدند و خود را در پشت لوای باطن کثیفشان پنهان می داشتند. برخی از آن افراد، ممکن است امروز نیز بواسطه همان نیرنگها و فریبها و نفاقها، توانسته باشند، در پستهای مدیریتی امروز، تکیه زده و باز هم از گرده و نام همان شهدا ارتزاق کنند. مردم ما همیشه بهوش اند و اجازه نخواهند داد، افرادی که در باطن، به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، اعتقاد ندارند اما در ظاهر، با فریب، توانسته اند شرایطی را فراهم کنند و ازاین راه، به نام و نانی دست یابند، ضربه ای بر پیکره این کشور اسلامی وارد کنند. همانطوریکه بسیاری از فتنه گران سال 88 از یاران نظام بودند اما راه را به غلط رفته و فریب ظواهر دنبوی را خرده، بصیرت خود را از دست دادند. درهمه عصرها و زمانها نیز این اتفاق افتاده است. چیز جدیدی نیست. زمانیکه در صدر اسلام، پیامبر از دنیا رفت، همان ابوسفیان ها و معاویه ها و یزیدها و مروانها و … این بار به نام اسلام ودر لباس اسلام، بر مردم حکم راندند و مسلمانان آنزمان، بر اساس دیدگاه نادرستشان، آنها را امیرالمومنین معاویه ابن ابی سفیان (لعنت خداوند در همه زمانها بر او باد) می خواندند. دکتر شریعتی چه زیبا گفته در کتاب شهادت: “رنج مجاهدان بر باد رفت و برای منافقان، گنج بادآورده آورد.” اما بالاخره پرده ها کنار رفت و خورشید حقیقت ، هرچند بعد از سالها، تابیدن گرفت و امروز مسلمانان شیعه ایران و جهان، می دانند انچه که از ذهن ها رفت، یزید بود آنچه باقی ماند، حسین(ع).

بنده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 - 6:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ان شا الله این کارها برای جلب رضایت خداوند باشد.

bafgh این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 - 8:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این رابه تمام مسئولین بافق میگویم راه شهدا را ادامه دهیم نه اینکه کاری کنیدجوانان بافق سرخورده شوند. ولی ادمهایی ازشهر های دیگه بیان ونان بافق را بخورند ومارا به استهزا بگیرند وبگویند شما بافقی ها عرضه ندارید ازمنابع ومعادن خدادادی بهره کافی ببرید ومثال هایی از شهرهایی میزنند که قریب به چهل سال سنگ اهن مفت از ما بردند.امیدوارم دران دنیا همه روسفید باشیم .

You cannot copy content of this page