توزیع نزدیک به 3500 سبد کالا در بافق

دسته: اقتصادی , عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 20 بهمن 1392

رئیس صنعت، معدن و تجارت بافق خبرداد:

 توزیع نزدیک به 3500 سبد کالا در بافق

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق: تا کنون نزدیک به 3500 سبد کالا توسط مراکز عرضه در بافق توزیع شده است.

IMG_2603-300x199

کاظم صادقیان، درباره روند توزیع سبد کالا در بافق، اظهار کرد: تا کنون نزدیک به 3500 مورد اقلام سبد کالا توسط مراکز عرضه کننده بین مردم توزیع گردیده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق، با اشاره به 9 مرکز توزیع سبد کالا در  شهرستان، ادامه داد: 7 مرکز توزیع شهری و 2 مرکز توزیع در روستاهای شهرستان نسبت به انجام این کار اقدام می نمایند.

وی با اشاره به کیفیت مناسب اقلام توزیعی، افزود: 10 کلیوگرم برنج، یک کیلو و 800 گرم تخم مرغ، 2 قوطی روغن، 2 بسته پنیر، از جمله اقلام توزیعی هستند.

صادقیان با اشاره به بازدید های بازرسان این اداره از محل های توزیع، عنوان کرد: شهروندان برای دریافت سبد کالا بایستی کارت عابر بانک متصل به حساب یارانه و کد ملی را به همراه داشته باشند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت بافق، عنوان کرد: سرپرست های خانوار ها از طریق تلفن همراه و سامانه پیامکی بدین نحوه که ستاره 799 و مربع را وارد(کلیدسبززده) و سپس سامانه تقاضای کدملی نموده و وضعیت تخصیص سبد کالا یا عدم آن را مشخص می کند.

شرکت های تعاونی؛ دانشگاه آزاد، سنگ آهن، اتکا، فرهنگیان، معدن کوشک، رفاه، مصرف شبکه بهداشت بافق، و فروشگاه روستایی بساب، از جمله مراکز توزیع سبد کالا در شهرستان بافق هستند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
شوخ طبع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 22 بهمن 1392 - 6:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عزیزم ما کالاش را نمیخوایم بی زحمت سبدش را به ما بدین بگذاریم روی سرمون تا کلاه گشاد تری سرمتن نره!

You cannot copy content of this page