برگزاری سومین دوره انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 20 اردیبهشت 1391
رئیس جمعیت هلال احمر بافق خبرداد:  برگزاری سومین دوره انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق به خبرنگارما گفت: این جمعیت آماده برگزاری سومین دوره انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمردر روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت می شود.
محمدرضافتاحی ادامه داد: شورای اجرایی بالاترین مرجع جمعیت شهرستان است و بسیاری از تصمیم گیری های آتی و اتخاذ خط و مشی فعالیت های جمعیت به تصمیمات این نهاد بستگی دارد. وی افزود: اعضای این شورا در آینده به عنوان نماینده شهرستان در هیئت مدیره جمعیت استان نیز فعالیت و تصمیم گیری خواهند کرد.
فتاحی بیان کرد: این انتخابات هر 4 سال یکبار انجام می گیرد و 4 نفر عضو اصلی و 1نفر بازرس بر اساس رای انتخاب می شوند که اعضای اصلی دارای حق رای هستند. وی اضافه کرد: افراد بالای شانزده سال عضو جمعیت هلال احمر بافق برای دادن رای می توانند در این انتخابات شرکت نمایند
رئیس جمعیت هلال احمر بافق خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمربافق در  مجموع بیش از 4 هزار نفر عضویت دارند که به سه شاخه ؛ جوانان با 2700 نفر عضو، دواطلبان 820 و امدادگران 615 نفر  تقسیم می شود.
فتاحی گفت: این دوره انتخابات در سه حوزه مجموعه ورزشی تختی بافق، مهدیه بافق و مسجدجامع بساب برگزار می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر بافق یادآورشد: مشارکت هرچه بیشتر اعضای هلال احمر در این انتخابات می تواند پشتوانه قوی تری برای این شورا باشد.
شایان ذکر است؛ تعداد 20 نفر که 17 نفر نامزدهای شورای اجرایی و 3 نفر نامزد بازرسی می باشند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page