مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد بهاباد برگزار شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 24 بهمن 1392

image_gallery (45)

جشن بزرگ انقلاب و فارغ التحصیلی 150 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و تجلیل از پیشگامان بومی مبارزه رژیم پهلوی در شهرستان بهاباد بر گزار شد

به گزارش خبرنگار بافق فردا  از  بهاباد؛ به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب و فارغ التحصیلی 150 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان، دانشجویان و اساتید در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری ملا عبد الله بهابادی برگزار شد.

image_gallery (49)

امام جمعه بهاباد در این مراسم یکی از دستاوردهای این نظام را دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و افزود: با اینکه دانشگاه هدیه نامیمون شرق و غرب به ایران بوده است ولی به قدری ملت ایران دارای درک و فهم بودند که این هدیه نامیمون را تبدیل به هدیه و هبه الهی کردند.

“حجت الاسلام سیف الله دهقانی” گفت: در زمان گذشته تعداد دانشجویان کمتر از 200 هزار نفر بود ولی امروزه بیش از 4 میلیون دانشجو در دانشگاه های کشور در حال تحصیل و فراگیری علم هستند و باید به پیشرفت کشور خود در زمینه علم و دانش افتخار کنیم.

image_gallery (48)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد هم در این مراسم گفت: یادآوری یوم الله 22 بهمن یعنی یادآوری رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی که با ایثار خون خود ثابت کردند خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

“محمدرضا خادمی” با تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آنها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای مهم پس از انقلاب است که سهم بسزایی در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و پ‍‍ژوهشی داشته است.

image_gallery (46)

وي افزود: دانشجويان بايد با كسب علم و مهارت و به كارگيري آن در زندگي براي پيشرفت و آباداني ايران اسلامی تلاش کنند.

خادمی بيان داشت: اين دانشگاه از سال 1386 فعاليت خود را آغاز كرده است و هم اكنون 17 رشته مختلف در اين دانشگاه فعال است و در حال حاضر بيش از 630 دانشجو در اين دانشگاه مشغول فرا گیری علم و دانش هستند.

image_gallery (50)

در این مراسم تعدادی از پیشگامان بومی مبارزات رژیم پهلوی در شهرستان به نام های: حجت الاسلام حاج سید محمد رضوی،حاج سید عبدالحسین رضوی، علی هوشمند، حسین بهرامی، محمود هوشمند، حاج حسین صالحی، محمد مهدی ترحمی و چند تن دیگر تجلیل شدند و خاطراتی را از دوران رژیم ستم شاهی بیان نمودند.

image_gallery (52)

همچنین از کتاب روز شمار انقلاب اسلامی بهاباد در سال های قبل از پیروزی به نویسندگی محمد رضا خادمی بهابادی رونمائی شد و به دانشجویان برتر نیز هدایایی اهداء گردید.

 image_gallery (51)

 

 

image_gallery (54)

 

حمید رضا اخوان بهابادی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 25 بهمن 1392 - 8:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مگه بهاباد هم دانشگاه ازاد داره؟

You cannot copy content of this page