رهبر معظم انقلاب اسلامی : به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمی رسد ولی مخالفتی هم ندارم

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
دوشنبه - 28 بهمن 1392

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، این دیدار در آستانه سالروز قیام 29 بهمن ماه مردم تبریز انجام شد.

ایشان در این دیدار فرمودند: از ملت بزرگ ایران به خاطر شکوه و عظمتی که از اقتدارشان در روز 22 بهمن نشان دادند، تشکر می کنم. زبان از توصیف و تقدیر و تشکر عاجز است.

رهبر معظم انقلاب افزودند: در درجه اول باید جبه سپاس و ستایش را در برابر پروردگار عالم به خاک بساییم که محول دل ها و مقلب نیت ها بود. همه چیز با اراده پروردگار است.

** پیام راهپیمایی 22 بهمن استقامت و وحدت بود

حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر این که پیام 22بهمن امسال را باید از شعارهای مردم گرفت، فرمودند: این راهپیمایی دو پیام داشت؛ پیام استقامت و پیام وحدت

ایشان خاطرنشان کردند: استقامت یعنی مردم روی آرمان های انقلاب ایستادگی دارند.

**عده ای سعی نکنند آمریکا را دولت انسان دوست معرفی کنند
رهبر معظم انقلاب همچنین با بیان این که پیام سلبی انقلاب این است که ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمی شویم، افزودند: یک عده سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند و آن را به عنوان یک دولت علاقمند و انسان دوست معرفی کنند. اگر هم سعی کنند، بی فایده است.

**به مذاکره خوشبین نیستم اما مخالفتی هم ندارم

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کردند و فرمودند: بعضی از مسوولان آن دولت [دولت قبلی] و این دولت فکر می کنند اگر در موضوع هسته ای مذاکره کنند مساله حل می شود، در سخنرانی اول سال هم گفتم که من به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمی رسد ولی مخالفتی هم ندارم.

** در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید

رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر تاکید کردند: ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن به این حقیر و همه مسوولان زحمتکش در سیاست داخلی و خارجی خواستند بگویند، خاطرتان جمع باشد،ملت ایران ایستاده و در صحنه است؛ در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page