شایعه برکناری من از ارشاد یزد صحت ندارد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 29 بهمن 1392
مدیر کل پیشین اداره کل ارشاد یزد:
شایعه برکناری من از ارشاد یزد صحت ندارد
خبرگزاری تسنیم: مدیر کل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ارتباط با پایان فعالیت در ارشاد یزد، گفت: شایعه برکناریم صحت ندارد و ماموریتم در ارشاد به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بهرام عبدالحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که به مناسبت برگزاری اختتامیه جشنواره منطقه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌ها و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب یزد برگزار شده بود، به بیان توضیحاتی در ارتباط با علت پایان فعالیتش در این اداره کل پرداخت.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به اینکه شایعاتی که در مدت کم پایان فعالیت وی در ارشاد مطرح شده درست نیست، اظهار کرد: بنده کارمند صدا و سیما هستم و به عنوان مامور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در حال فعالیت بودم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیما در نامه‌ای که به بنده ارسال و رونوشت آن را به وزارت ارشاد و ارشاد یزد تحویل داده، بیان کرده که ماموریت بنده در تاریخ ۱۹ بهمن به پایان رسیده است.

مدیر کل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اضافه کرد: در این نامه همچنین محل ادامه خدمت بنده صدا و سیمای مرکز یزد مشخص شده است.

عبدالحسینی با تاکید بر اینکه شخصا هم بی میل به بازگشتن به صدا و سیما و کار کردن در این محل نبودم، گفت: با این حکم، من فعلا کارمند صدا و سیمای مرکز یزد هستم.

وی بیان کرد: در این ۲۶ ماهی که بنده در ارشاد یزد بودم، از تمام سعی و توانم بهره بردم و تلاش کردم و وقت گذاشتم، قطعا هم نقاط ضعفی داشتم و این طبیعی هم هست.

مدیر کل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: در این مدت من سعی کردم برای اصحاب فرهنگ و هنر یزد صادقانه کار کنم و آن چیزی که خودم در ذهنم بوده کار برای خدمت مناسب بوده است.

عبدالحسینی با اشاره به شایعاتی که در مدت کم پایان فعالیتش مطرح شده، گفت: هیچ‌گونه فشاری از مسئولین استان بر من نبوده و بعضی از افراد که می‌گویند که برکنار شدم، و بعضی هم تماس می‌گرفتند و انتقاد می‌کردند که چرا این طور برکنار می‌کنند، اما واقعا چنین چیزی نبوده و نه استاندار و نه معاونین ایشان اصلا در جریان این موضوع نبودند.

وی افزود: امروز صبح هم با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد صحبت کرده و موضوع را به اطلاع ایشان رساندم و وی هم ابراز ناراحتی از این موضوع کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page