قهرمانان هالا کار شهرمان در انتظار یاری مسئولین

دسته: ورزشی
۳ دیدگاه
دوشنبه - 5 اسفند 1392

باخبر شدیم تیم هالای بعضی از استان ها طالب جذب قهرمانان هالا کار شهرمان هستند و آنان که هنوز بدون حامی تمرینات خود را ادامه میدهند دست رد به سینه شهر های غریبه زده اند . از این رو با یکی از این قهرمانان به صحبت نشستیم.

لطفا خودتان را معرفی کنید ؟ سلام محمد هاشم فتاحی بافقی متولد ۱۳۷۶ هستم . دارای حکم شش دوره قهرمان کشور سبک هالا و به عنوان فنی ترین هالا کار جوان کشور در سال جاری انتخاب شدم . انشاء ا… در خرداد ماه سال ۹۳ برای آزمون شالبند مشکی شرکت میکنم و الان زیر نظر استاد حسن فتوحی تمرینات خود را ادامه میدهم و از ایشان کمال تشکر و قدر دانی را دارم . ضمنا دانش آوز سال دوم ساختمان مدرسه هنرستان فنی باهنر نیز میباشم.

کی و چگونه با ورزش رزمی آشنا شدید؟ در دوران نوجوانی دارای فعالیت شدیدی بودم و هیچ ورزشی جزء رزمی جوابگویم نبود . در سال ۸۸ در باشگاه هالا عضو شدم که از بین ده ها هنر جو در سانس های مختلف یافتن استعداد هنرجویان مربی حرفه ای می خواست که خدا را شکر این نعمت فراهم بود .(که از ایشان “استاد مهندس مصطفی جاهد” تشکر میکنم. الان نیز در سمت مسئول امور استان های سبک هالاکشور فعالیت میکنند.)

چرا هالا را انتخاب کردید ؟ هنر رزمی هالا یک ورزش کاملا ایرانی است با فلسفه اسلام و معیار های المپیکی ، من عاشق هالا هستم و به هالا کار بودنم افتخار میکنم چون هالا یعنی قدرت ، انسانیت ، آرامش و اینها باعث بزرگی انسان میشود

به عنوان قهرمان ملی ورزش شهرمان را چگونه ارزیابی میکنید؟ در مورد ورزش های دیگر هیچ نظری ندارم ولی در مورد ورزش رزمی چه در مسابقات کشوری و چه در جشنواره ها و همایش ها که گاهی نیز  مستقیم از صدا وسیما پخش می شد ، برتریت ورزشکاران بافقی کاملا احساس می شود.

از مسئولین چه انتظاری دارید ؟ در داخل رینگ کسی نمی تواند کمکمان کند جزء لطف خدا و تمرینات قبل از مسابقه. ولی از لحاظ مالی و تهیه امکانات ، خیرین و مسئولینی که بودجه دارند و قصد یاری هاشم فتاحی های شهرمان را دارند کافیست به مکان تمرینی ما سری بزنند و از نزدیک وضعیت ما را به نظاره بنشینند (واقع در خیابان مهدیه باشگاه هالا)  یا با مسئول باشگاه تماس بگیرند.

چرا دعوت استان های دیگر را برای شرکت در تیمشان قبول نکردید؟ دوست دارم دینم را برای شهرم ادا کنم چون می دانم روزی انسان های بزرگ شهرم دینشان را به فرزندان شهرمان ادا خواهند کرد ولی همیشه بیم دارم که چنین نشود و حامی برای این ورزش وجود نداشته باشد ، پس باید بروی غرورم پا گذارم و به شهری غریب برای پیشرفت بروم.

چه آرزویی دارید و از چه لذت میبرید ؟ آرزو دارم روزی برسد که مرا به نام نیک یاد کنند  و بالاترین لذت برایم زمانیست که بالای سکوی قهرمانی اسم شهر خوانده می شود

الگوی شما کیست ؟ الگوی خودم را همیشه جهان پهلوان تختی میدانم

در آخر صحبتی اگر هست بفرمایید ؟ از شما خبرنگار بافق نیوز تشکر میکنم ، مصاحبه شما دلگرمی ما را به ادامه راه بیشتر کرد واز خانواده ام که واقعا سنگ صبورم هستند قدردانی میکنم و به قول استادم آسمان ابریست و تگرگ میبارد ولی مرد راه رفتنی است مرد راهیم -ادامه میدهیم به امید خداوند منان – یا علی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد قهرمان کشور هالاازتهران این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 10:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
هاشم جان خیلی ناراحت شدم فکرنمیکردم شما در شهر خودت اینگونه غریب باشی واقعا اسم کسیکه در مسابقات لرزه بر اندام حریفان میندازه وهمه از ته دل دوستش دارن وداره الگو برای دیگر قهرمانان (حداقل در مبارزه میشه) ….ای باباچی بگم گیج شدم

امجدیان مربی هالا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 اسفند 1392 - 10:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام علیکم هاشم جان
اینترنت سری زدم اسمتو دیدم
خدایش هیچ وقت گلایه نکردی وطوری رفتار کردی که انگار نه انگار
البته ازشاگردد استاد جاهد غیر این هم انتظاری نیست
بافق را دوست دارم چون حداقل دوستی چون شما به ما هالاکاران هدیه داده است

محمد هاشم فتاحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 11:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از دوستان و هالاکاران گرامی کمال تشکر رو دارم . لطف دارین ♥

You cannot copy content of this page