انجمن خبرنگاران اردکان راه‌اندازی شود

دسته: استان , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 6 اسفند 1392
سرپرست ارشاد اردکان:
انجمن خبرنگاران اردکان راه‌اندازی شود
خبرگزاری تسنیم: سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات خبرنگاران، بر راه‌اندازی انجمن خبرنگاران در اردکان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردکان، علی زمانیان در سومین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان واسطه و پل ارتباطی هستند که مشکلات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند و خدمات نظام را معرفی می‌کنند.

وی اضافه کرد:  در حال حاضر با احتساب پیشکسوتان، اهل قلم و خبرنگاران فعال حدود ۵۰ خبرنگار در امر اطلاع‌رسانی فعالیت می‌‌کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان تصریح کرد: تعداد ۶ نفر خبرنگار اردکانی هستند که با ارائه مستندات خود به اداره و دارای کارت رسمی خبرنگاری هستند.

زمانیان در ادامه با انتقاد از عملکرد ضعیف و قابل تامل مدیران در امر اطلاع‌رسانی و همکاری با خبرنگاران افزود: به نظر می‌رسد روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای اردکان در دایره کوچک روزمرگی اداری محصور مانده‌اند و خلاقیت، نوآوری و پویایی در سیستم اداری این ادارات در حال خاک‌خوردن است.

وی گفت: امیدواریم با راه‌اندازی انجمن و خانه خبرنگاران مشکلات این قشر زحمت‌کش کمتر شود و مسئولان همکاری لازم را با آنها داشته باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page