از منابع درآمدي استان در تسريع انتقال آب به استان يزداستفاده شود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 8 اسفند 1392

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، “زارع پور” در جلسه شوراي اسلامي استان، اظهار داشت: طبق مصوبات جلسات قبل مقرر شد مشكلات آب و فاضلاب و آبرساني روستاها و شهرها در شوراي هاي شهرستان بررسي شود و در صورت لزوم مدير عامل سازمان آب و فاضلاب استان در شوراي استان براي حل مشكل پيش رو دعوت گردد.
وي همچنيني با اشاره به مشكل موجود در خصوص كمبود آب و نحوه بهره برداري از معادن در استان نيز گفت: مباحثي در زمينه راهكارهاي انتقال آب به استان يزد و نحوه تامين هزينه و همچنين بررسي كارشناسي در خصوص ابعاد مختلف بهره برداري از معادن استان صورت گرفت كه پس از جمع بندي به مديريت ارشد استان واگذار مي گردد.
زارع پور در پايان خاطر نشان كرد: اعضاي شوراي اسلامي استان يزد نسبت به اينكه مديران ارشد استان به قابليت ها و پتانسيل هاي شورا كه به عنوان نمايندگان مردم هستند بهايي نمي دهند، انتقاد دارند.
وي اظهار اميدواري كرد: مديريت ارشد استان و ساير مسئولان، اعضاي شوراي اسلامي استان را به عنوان مشاور خود نگاه كنند تا با همراهي با همديگر شاهد رشد و تعالي استان يزد باشيم.
نايب رييس شوراي اسلامي استان نيز با اشاره به فرا رسيدن فصل بهار و تابستان و نياز مردم سخت كوش استان به آب مورد نياز، بر سرمايه گذاري و استفاده از منابع درآمدي استان در تسريع انتقال آب به استان يزد تاكيد كرد.
حسن اميرزاده” در ادامه به مشكلات مربوط به شهرستان خود پرداخت.
ارتقا جايگاه شوراي اسلامي استان، پوشش خبري مناسب از جلسات، تشكيل اتاق فكر شورا، احياي مقبره ابوالفضل رشيدالدين ميبدي، ايجاد ارزش افزوده براي سنگ هاي معدني، اجراي پروژه گاز رساني به شهرستان بافق و رفع مشكل جاده و گازوئيل در اين شهرستان از جمله موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.
در اين جلسه اعضاي شوراي اسلامي استان مسائل و مشكلات شهرستان خود را مطرح كردند و بحث و تبادل نظر پيرامون آن صورت گرفت.

 

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 9 اسفند 1392 - 12:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

راستی بگو ببینیم دی نوزده چی شد

حق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 9 اسفند 1392 - 10:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا را شکر فکر کنم عالیه اوضاع.

You cannot copy content of this page