باید ازابزارعلمی و رسانه های جدید برای نشر دین و معارف آن بهره ببریم

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
۴ دیدگاه
شنبه - 10 اسفند 1392
مدیرحوزه علمیه الزهرا(س) خواهران بافق با اشاره به ایجاد مرکز کامپیوتر و IT این حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم باید از ابزار علمی و رسانه های جدید برای نشر دین و معارف آن بهره ببریم.
مریم دست افشان  درباره فعالیت های فرهنگی این حوزه علمیه، اظهار کرد: برگزاری کلاس های متعدد مهارت های زندگی، بیان تفسیر و کلاس های قرآنی خواهران، شرکت گسترده مبلغین حوزه خواهران در  پایگاه های سطح شهرستان از جمله این فعالیت و همکاری ها است.
1001378
مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) خواهران بافق  با دعوت از کلیه علاقه مندان برای عضویت در کتابخانه این مرکز علمی، افزود: مساعدت بیشتر مسئولین را برای تجهیز کتابخانه فعلی در راستای غنی تر شدن کتاب های موجود و قرار گرفتن در بالاترین سطوح در کشور را درخواست می کنم.
وی با برشمردن برخی فعالیت های مذهبی در مناسبت های مختلف؛ افزود: برپایی نمایشگاه های مختلف کتاب از برخی دیگر فعالیت های این حوزه علوم دینی است.
این مسئول حوزه،  با اشاره به ایجاد مرکز کامپیوتر و IT این حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم باید از ابزار علمی و رسانه های جدید برای نشر دین و معارف آن بهره ببریم.
دست افشان با اشاره به تحصیل 150 طلبه تمام و پاره وقت، در این حوزه علمیه، عنوان کرد: طلاب برای تحصیل تمام وقت باید زیر 30 سال و دارای مدرک دپیلم باشند و خواهرانی که بیش از سی سال سن دارند باید در دوره پاره وقت شرکت نمایند.
مدیر حوزه علمیه الزهرا(س)خواهران بافق درباره وضعیت کیفی این مرکز، افزود: با همت اساتید و طلاب و همکاری مسئولین شهرستان سال گذشته 2 نفر از 5 نفر برتر استان بافقی بودند.
وی با تقدیر از فعالیت های خوب اساتید، طلاب و کارکنان این حوزه علمیه، ادامه داد: رتبه های مختلفی در زمینه های فرهنگی، قرآنی، مقاله نویسی، کتاب خوانی و پژوهشی استانی و کشوری داشته ایم.
تلاش  و کوشش های مدیران قبلی این حوزه در کسب موفقیت های کنونی بسیار بااهمیت و تاثیرگذار بوده و جای تقدیر دارد
دست افشان با اشاره به حمایت های خوب امام جمعه شهرستان  و مساعدت مسئولین شهرستان در احداث ساختمان جدید این حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: تامین اعتبار ساخت این بنا از 3  منبع مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، امام جمعه شهرستان و با همکاری شرکت سنگ آهن بافق انجام شده است.
مدیر حوزه علمیه خواهران بافق با اشاره به 2 هزار و 150 متر زیربنای ساختمان جدید این مرکز، گفت: بخش اداری، سالن نمازخانه، سالن اجتماعات، کتابخانه، اتاق IT، مهمانسرا و 13 کلاس درس داریم.
وی درباره سایر نیازهای این حوزه علوم دینی، گفت: امکانات ورزشی و تفریحی، تجهیز کتابخانه و اتاق کامپیوتر و محوطه سازی این بنا از مهمترین نیازهای آینده این مرکز است.
مدیرحوزه علمیه خواهران الزهرا(س) با تقدیر و تشکر از حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد و کلیه مسئولین کشوری و استانی و دیگر شرکت کنندگان در آئین افتتاحیه ساختمان جدید این حوزه علمیه، عنوان کرد: بطور حتم تلاش  و کوشش های مدیران قبلی این حوزه در کسب موفقیت های کنونی بسیار بااهمیت و تاثیرگذار بوده و جای تقدیر دارد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 اسفند 1392 - 1:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امیدوارم نیت همه دست اندرکاران حوزه دین قربه الی الله باشد نه قربه الا الله

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 اسفند 1392 - 8:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خانم دست افشان خیلی مدیر فعال و زحمت کشی هستید کاهش همه مدیران مثل شما فعال بودن اجرتان با خدا وانشاالله خیرینی هم پیدا میشود تا جهت گسترش حوزه کمک کنند انشاالله اجرتان باخدا (حمید )

محدثه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 اسفند 1392 - 10:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام . من خیلی خانم دست افشان را دوست دارم زیرا ایشان بسیار فعال و دلسوز هستند و زحمات زیادی برای پیشرفت متحمل میشوند

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 اسفند 1392 - 12:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش مسئولین بافق هم مثل شما خانم دست افشان فعال و دلسوز بودن شما یک مدیر نمونه هستید اجرتان باخدا تشکر تشکر(یک بافقی )

You cannot copy content of this page