برنامه های ویژه ای برای تعطیلات نوروز داریم

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
۴ دیدگاه
شنبه - 10 اسفند 1392

مدیراجرایی آستان امامزاده عبدالله(ع) بافق با بیان این مطلب که برنامه های ویژه ای برای تعطیلات ایام نوروز 93 داریم، گفت: طرح آرامش بهاری، برپایی نمایشگاه از آثار ارسالی مسابقه فرهنگی نقاشی و کاریکاتور، پذیرایی و اسکان زائرین آستان در ایام از این جمله هستند.

-4

امیررضایی پور با اشاره به دعوت یکی از سخنرانان کشوری برای تحویل سال و توزیع بسته های فرهنگی برای شناخت بیشتر امامزاده عبدالله(ع) به مسافرین، افزود: درهای آستان امامزاده بافق در این ایام بصورت شبانه روزی بر روی زائرین و میهمانان شهرستان باز است.

مدیراجرایی امامزاده بافق با اشاره به جذب 30 خادم افتخاری برای ارایه خدمات مطلوب تر به زائرین، ادامه داد: گزارش مالی یکساله عملکردهای  آستان در زمینه های مختلف در قالب بنری تهیه و در دید عموم نصب می گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 اسفند 1392 - 12:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت بر مدیران توانمند بومی….
این است….
ما می توانیم….

رضايي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 اسفند 1392 - 1:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشكر از آقاي رضايي پور.سال گذشته تقريبا يك ماه قبل از عيد شروع به ترميم پياده روهاي اطراف امامزاده شدو تاهنگام سال تحويل اين كار ادامه داشت.امسال هم آئينه كاري شروع شده انشا الله قبل از سال تحويل تمام شود

خواجه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 اسفند 1392 - 7:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باتشکرازجناب اقای رضایی پوروتقدیرازتلاش های تیم مدیریت اداره اوقاف به ویژه جناب حجه الاسلام فلاح . وقتی کاربه دست جوانانی مثل اقای رضایی پور سپرده میشود می توان بهارزش نهادن به جوانان امیدوار ودرمشکلات انها را یاری کرد نه اینکه بعضی عادت دارند همه چیزرامنفی ببیننددرهرحال دست تمامی عزیزان و خادمین استان امامزاده عبدا…ع درد نکند مابرای شما عزیزان دعاکرده وارزوی موفقیت مینماییم

سید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 اسفند 1392 - 7:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
تشکر وسپاس از تلاش و همت شما از درخشان تر کردن نگین این شهر.
در ایام نوروز مسافران زیادی از شهر عبور میکنند و تنها جائی را که همه آنها بازدید میکنند امامزاده است ، اگر بتوان در طول سال مسائلی را زمان زیادی برای رفع آنها نمیخواهد انجام داد ، چهره بهتری از شهر به مسافران نشان داده میشود.
آرزوی توفیق و موفقیت بیشتر برای شما

You cannot copy content of this page