از مقطع ابتدايي تا دكتري، پذيراي ايده ها و خلاقيت هاي جديد هستيم

دسته: علمی - پزشکی
۳ دیدگاه
شنبه - 23 اردیبهشت 1391

مدير مركز رشدعلم و فناوري بافق ضمن تبريك به مناسبت سال توليد ملي حمايت از كار وسرمايه ايراني به خبرنگار ما گفت: هدف از  ايجاد اين مراكز ايده پروري و رشد ايده ها و طرح هاي نوآور است  و  ما از مقطع ابتدايي تا دكتري، پذيراي ايده ها و خلاقيت هاي جديد هستيم.

محمود زارع پور ادامه داد: مركز رشد علم و فناوري در سه زمينه اداري، قانوني و مالي از صاحبان ايده حمايت مي كند. ايده هاي نو، پس از بررسي در شواري علمي پ‍‍ژوهشي مركز و كسب تائيديه در دستوركار قرارمي گيرد و از طرف مركز نوآوري يزد يك ميليون تومان براي طرح هاي معمولي  و براي ساير طرحهاي ديگر بر اساس بررسي هاي صورت گرفته مبا لغ مناسب با طرح در نظر گرفته مي شود.

مدير مركزرشد علم و فناوري بافق خاطرنشان كرد: حداقل 5 ايده منجر به اختراع كه حداقل 2 مورد، مشابه خارجي ندارددر شش ماه اخير ثبت گرديده است و در حال حاضر براي خردادماه سالجاري در حال تدارك برگزاري  جشنواره ايده هاي برتر با همكاري ارگانها و ادارت  در سطح شهرستان هستيم.

محمود زارع پور با بيان اين نكته كه يك ايده جديد لزوما نبايد خيلي بزرگ و عجيب باشد، اضافه كرد: ايده هايي مثل؛ خوشبو كننده هوا به صورت زمان دار و اتوماتيك، شير زماندارآب، ايجاد كاغذ از الياف خرما از طرف قشر دانش آموزي شهرستان ارائه گرديده كه پس از بررسي توسط سازمان ثبت اختراعات در رديف اختراع ثبت شده است.

وي بيان كرد: فارغ التحصيل هاي كارشناسي و بالاتر نيز مي توانند با ارائه طرح هاي مختلف به اين مركز جهت تشكيل شركت هاي فن آور و فعاليت در راستاي ايده هاي مطرح شده از خدمات مركز رشد بهره ببرند.

مديرمركز رشد علم وفناوري بافق گفت: پذيرش در مركز در دو مرحله پيش رشد(پيش انكوباتور) و انكوباتور است كه تشخيص اين موضوع در شوراي پذيرش صورت مي پذيرد و در مرحله پيش رشد حمايت هاي اداراي، قانوني و تا سقف مشخصي مالي از طرح صورت مي پذيرد

محمود زارع پور افزود: ارائه كنندگان طرح مربوطه مي توانند با ثبت يك شركت بصورت ترجيحا تعاوني و همچنين بيمه نمودن حداقل يك نفر كارشناس فناور تمام وقت و تكميل فرم برنامه كاري و معرفي مشاور علمي وراد مرحله رشد گرديده و از خدماتي همچون تسهيلات تا سقف يكصد ميليون تومان متناسب با طرح ارائه شده، فضاي اسقرار و دفتركار، آزمايشگاه و كارگاه، بازاريابي و غيره بهرمند گردد.

وي همچنين از فعاليت هاي جانبي به برگزاري دوره هاي مديريت و كنترل استرس كنكور، مشاوره در انتخاب رشته هاي دانشگاه هاي و ساير دوره هاي مختلف مورد نياز براي ادارات، سازمان ها و غيره اشاره كرد.وي همچنين اشاره كرد در حال راه اندازي انجمن نجوم و رياضي براي اولين بار براي بافق هستيم. ودر آخر خاطر نشان كرد فرصت ها هيچ وقت از بين نمي رود بلكه فرصتهاي از دست داده ما را ديگران تصاحب مي كنند.فرصتهاي عمر را عنيمت شماريم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 11:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای زارع پور باآشنایی که من از تو دارم امیدوارم در این پست کارهای شایسته ای انجام بدهید

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 11:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امیدوارم با تلاشهای مهندس زارع پور از مدیران جوان و با انگیزه بافقی، شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان با استعداد شهرمان باشیم.

فرشید یوسفی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 29 تیر 1392 - 6:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اینجانب فرشید یوسفی متقاضی دریافت وام
احتراماْ به استحضار می رساند ابتکار جدید اینجانب در زمینه انواع نوشیدنی جدید و 100% گیاهی که احتیاج به حمایت مالی در خصوص راه اندازی این ایده و طرح نوآوری را دارم
پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی کمال تشکر را دارم.
تلفن : 91 35 396 – 0921

You cannot copy content of this page