مجموعه ورزشی پیشگامان در یزد احداث می‌شود

دسته: استان , ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 22 اسفند 1392
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان:
مجموعه ورزشی پیشگامان در یزد احداث می‌شود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان از تلاش و پیگیری برای احداث مجموعه بزرگ ورزشی پیشگامان در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهدی پیشگویی‌پور شب گذشته در مراسم تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان با اشاره به سیاست‌های کلی باشگاه پیشگامان در عرصه ورزش گفت: توجه ویژه به سخت‌افزار، پایه‌سازی، بومی‌گرایی و حضور موفق و ماندگار در ورزش ملی کشور از سیاست‌های اصلی باشگاه پیشگامان است.

وی عنوان کرد: در حوزه زیرساخت‌ها و نرم‌افزار تلاش شده تا یک مجموعه ورزشی به مساحت 14 هزار مترمربع احداث شود و تاکنون نیز احداث این مجموعه از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برخوردار بوده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان یادآور شد: در زمینه پایه‌سازی ورزش نیز مدرسه والیبال نوجوانان و جوانان در یزد و اردکان راه‌اندازی شده و در سال آینده نیز از یکی از بزرگان والیبال کشور برای آموزش در این مدارس دعوت شده است.

وی همچنین از راه‌اندازی مدرسه دوچرخه‌سواری، شنا و واترپلو در استان یزد خبر داد و افزود: همه این برنامه‌ها در راستای پرورش ورزشکاران از سنین پایه و در راستای تحقق بومی‌گرایی در ورزش انجام شده است.

پیشگویی در این مراسم همچنین به تشریح افتخارات کسب شده توسط تمی‌های شنا و واترپلو، هندبال، والیبال و دوچرخه‌سواری در سطوح استانی، ملی و آسیایی پرداخت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان همچنین با تاکید بر اینکه همه فعالیت‌های ورزشی پیشگامان با رویکرد فرهنگی انجام شده است، خاطرنشان کرد: معتقدیم هر پیشگامانی، یک سفیر فرهنگی است و در راستای معرفی فرهنگ اصیل استان یزد تلاش خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان نیز در این مراسم اظهار کرد: گروه پیشگامان اکنون به عنوان یک تفکر مطرح است نه یک فرد و معتقدم افرادی که در گروه پیشگامان مشغول فعالیت هستند، انسان‌هایی با تدبیر، جوان و توانمند هستند و همین امر سبب شده تا پیشگامان در همه عرصه‌ها خوب ظاهر شود.

محمدرضا رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: باشگاه پیشگامان نیز به منظور ایجاد نشاط در استان یزد ایجاد شد و نگاه ما به سمت آینده بود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر باشگاه‌داری در کشور ما به معنای هزینه کردن است و هنوز معنای کسب درآمد به خود نگرفته است.

رضایی‌نژاد تصریح کرد: روشی که اکنون در باشگاه‌داری داریم، برای برندسازی خوب بوده اما این همه هزینه برای ورزش نمی‌تواند از سوی یک حامی ورزشی ادامه داشته باشد و باشگاه‌ها باید به سوددهی و کسب درآمد برسند.

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در استان یزد عنوان کرد: هم‌اکنون آماده ایجاد یک کمپ ورزشی در استان یزد هستیم و اگر مسئولان استان زمین آن را تامین کنند از اردیبهشت 93، برای ساخت این کمپ آماده هستیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز در این مراسم با تقدیر از باشگاه پیشگامان و مسئولان دولتی استان یزد اظهار کرد: در بسیاری از استان‌ها برنامه‌هایی برای تجلیل از حامیان ورزش و ورزشکاران برگزار شده اما در هیچ استانی با این همه استقبال و حمایت مجموعه استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مواجه نبوده‌ایم.

خسرو قمری با اشاره به افتخاراتی که دوچرخه‌سواری پیشگامان برای کشور کسب کرد، عنوان کرد: اتفاقاتی که در یکی 2 سال اخیر در ورزش دوچرخه‌سواری افتاده، سبب کسب افتخار در عرصه‌های مختلف ملی و آسیایی بوده است.

وی یادآور شد: کشور ما بر اساس ارزیابی فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری توانسته در سطح قاره آسیا به رتبه نخست دست پیدا کند و این افتخار به خاطر مدیریت پیشگامانی‌هاست.

در این مراسم که به مناسبت دومین سالگرد تاسیس باشگاه پیشگامان و با حضور معاونان استاندار یزد، فرماندار یزد،‌ مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از ورزشکاران و روسای هیئت‌های ورزشی استان یزد برگزار شد از ورزشکاران و افتخارآفرینان باشگاه پیشگامان تجلیل شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page