مراسم تودیع ومعارفه مدیردانشجویی و رئیس کارگزینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 25 اسفند 1392

image_85155

 در ابلاغ‌هاي جداگانه‌اي از سوي رئيس دانشگاه آزاد اسلامی یزد،‌ سه انتصاب در اين دانشگاه صورت گرفت .

در ابلاغ‌هاي جداگانه‌اي از سوی دکتر میرفخرالدینی ریاست واحد یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری به عنوان رئیس اداره گزینش استان ، مهندس جابر پور ذاکری به عنوان مدير دانشجویی و حمید صادقی را بعنوان رئیس جدید اداره کارگزینی و رفاه دانشگاه منصوب كرد و مراسمی به همین دلیل با حضور ریاست دانشگاه، معاونین ، مدیران و روسای ادارات در سالن کنفرانس حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد .

در این جلسه ابتدا دکتر میرفخرالدینی ریاست واحد یزد ضمن خیر مقدم گویی و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : امروز جامعه ما نیازمند الگوگیری از بانوی دو عالم است و با الگو برداری از آن بانو است که می توانیم خط مستقیم را پیدا کنیم و در راه آن حضرت گام برداریم .

دکتر میرفخرالدینی ضمن تشکر و قدردانی از مدیران قبلی حوزه دانشجویی و رئیس کارگزینی دانشگاه به نقش بسیار مهم مدیران دانشگاه اشاره کرد و افزود : آمدن‌ها و رفتن‌های مدیریتی امری معمول در سیستم اداری بوده و آنچه که باقی می ماند، تلاشها و خدمات آن عزیزان است .

وی افزود : خدمت در دانشگاه فرصتی است تا اندوخته های معنوی خود را بیشتر و شایسته ترین خدمت ها را به مردم و دانشجویان ارائه نماییم.

رئیس واحد یزد ضمن تاکید بر سعی و تلاش برای تداوم فعالیت های دانشگاه گفت : انشاء ا… مديران جديدي که اين مسئوليت را پذيرفته اند برنامه هاي خوب و مثمر ثمري براي توسعه عملکرد اين واحد داشته باشند همانطور که مديران پيشين اين واحد با تلاش و اهتمام شايسته اي که در اين راه انجام دادند، آثار خوبي از خود بر جاي نهادند .

همچنین در این مراسم دکترالمدرسی معاون دانشجویی و دکتر معین الدین معاون اداری مالی دانشگاه از زحمات مسئولین گذشته تقدیر و برای مسئولین جدید آرزوی توفیق نمودند .

گفتنی است در این جلسه مدیران پیشین حوزه دانشجویی و کارگزینی دانشگاه سخنانی درباره فعالیت های حوزه خود بیان کردند و مدیران جدید نیز به ارائه برنامه های خود پرداختند . درپایان با اهداء لوح تقدیر از خدمات و زحمات مدیران پیشین تجلیل شد و حکم مسئولیت مدیران جدید به آنان ابلاغ گردید .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page