صباغیان میزبان دخیل عباس زارعزاده

دسته: سیاسی
۱۲ دیدگاه
یکشنبه - 24 اردیبهشت 1391

خبرهای رسیده به بافق فردا از دیدار دخیل عباس زارعزاده با محمد رضا صباغیان بعد از سخنرانی جمعه شب در مسجد جامع بافق حکایت دارد.زارعزاده در این دیدار که با حضور معتمدین محله های مختلف بافق در منزل صباغیان انجام شد ضمن دعوت همه گروههای فعال سیاسی و اجتماعی بافق به اتحاد و همدلی برای داشتن شهری آبادو توسعه یافته گفت بنده زبان گویای شما در مجلس و پای بدو شما در وزارتخانه های مختلف خواهم بود.وی با بیان اینکه از هم اکنون رایزنی هایی برای جذب سرمایه گذاران استانی در بافق انجام داده ام گفت معتقدم پتانسیل بالای بافق برای سرمایه گذاری های معدنی وظیفه ما را برای این امر دو چندان می نماید.

محمد رضا صباغیان نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به منتخب مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی موجب متحد شدن مردم بافق شده است از زارعزاده خواست موضوع حوزه انتخابیه مهریز که شامل 5 شهرستان با فاصله زیاد است را به جد پیگیری کند.

شایان ذکر است هرچندمحمد رضا صباغیان با رای نزدیک به 23 هزار نفر در دور اول نهمین دوره انتخابات مجلس نتوانست به مرحله دوم راه یابد اما با شناختی که مردم از وی پیدا کردند به یک چهره محبوب مردمی در بین معتمدین بافق تبدیل شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
عباسی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 - 3:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

در هر دوره از انتخابات مجلس ، چهره های محبوب وجودداشته . یادی کنیم از آقایان زعیمیان ، کریم زاده و دکتر شیخ شاب ،، مردم در هر دوره تعصبات علاقه به کاندیدای بومی بودن خود را نشان دادند و در این دور با توجه به شرایط حساس این تعصب به اوج خود رسید که جای تشکر دارد . و واقعا فرصت زی قیمتی را از دست دادیم . انشالله مسئولین قدر بدانند و از وجود افرادی که توانایی های لازم را در اداره امور دارند به نحو احسن استفاده کنند .ضمنا آقای دکتر دخیل عباس مامدیرانی داریم برای پذیرش مسئولیت ادارات کل استان که انتظار میرود اقدام شایسته ای صورت گیرد .

کارگر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 - 4:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هر بافقی دیگر هم بود مردم از او حمایت میکردند ولی ای کاش به جای ایشان سید طباطبائی شهردار قدیمی شرکت میکرد که به حتم نماینده شهر مان بود

بلا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 - 10:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مردم بافق به صباغیان رای ندادند به بافقی رای دادن چرا در انتخابات های قبلی در شورای شهر 2800رای و مجلس حدود 3000 رای نیاورد انشاالله تعصبات محله ای و ریاست طلبی باعث نشودکه دوباره شهرمان شاهدعقب ماندگی شود و همانگونه همه می دانند در زمان شهرداری ایشان کوچکترین همکاری با سردار سازندگی بافق آقای دهستانی نداشتند

محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 - 7:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام یک انتقاداز مسولین بافق فردا
طی این چند روز که اخبار انتخابات رو پوشش دادید خواسته یا ناخواسته نماینده منتخب را ،نماینده حوزه مهریز معرفی کردید . تحت هر عنوان نباید اسم سایر شهر ها رو از قلم بیاندازید و بهانه خلاصه نویسی و و بلند بودن اسم حوزه انتخابیه هم پذیرفته نیست چرا که هر روز به ما تلقین میکنید که شما هیچ، شما هیچ. لطفا در عبارات خود دقت کنید و خودمان باعث از زبان افتادن نام خودمان نشویم .

رحمت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 - 7:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای بلا سلام
جناب آقای دهستانی از نظر کار وسازندگی عالی بودولی قدرت طلبی زیاد واخلاص کم واحاطه افراد وشرکتهای مورد تنفر مردم باعث سقوط ایشان گردید

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 - 11:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا عاقبت همه را بخیر کند بیشتر این آدمهای که در این عکس هستند برای فرهمند دست و پا می زدند حالا که ورق برگشته !!!!؟؟؟؟؟البته از قدیم گفتن بعضی از آدمها نون را به نرخ روز می خورند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 - 12:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    دوست گرامی در نگاه کلی باید این مباحث خاتمه پیدا کند و دغدغه توسعه و پیشرفت شهر را داشته باشید تا جایی این بحث ها را دنبال کردیم که حتی نماینده منتخب هم متوجه شد و در اولین نطق خود ما را به وحدت فراخواند. انشالله نگاه ها وسیعتر گردد.

گلناز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 - 3:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من هم با آقا یا خانم بافقی موافقم . آی گل گفتی . انشاالله دخیلیان حواسشان را جمع کنند و مواظب … صفتان باشند که ماها عقلمان تو چشمان است . ضمنا شورای شهر سال آینده محک خوب است برای آزمون مجدد مقبولیت برای بعضی ها .

روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 - 8:05 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت برادر عزیز آقای صباغیان و از خداوند منان برایتان در تمامی مراحل زندگیتان آرزوی سلامتی و موفقیت را خواستارم

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 - 11:37 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دو تا مراسم به دلم نشست و مردم واقعا” سنگ تمام گذاشتند دست مریزاد . یکی استقبال از ورود دکتر فروزان نیا و دیگری در ورود نماینده منتخب آقای دخیل عباس . خداییش هم دکتر دخیل در مسجد جامع خوب صحبت کرد اگر سخنانش را برایتان امکان داره بگذارید روی سایتتان تا مردم استفاده کنند .

حقیقت ها این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 10:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.من با 19 سال سن به ارواح خاک داداشم قسم هنوز مردی مخلص تر و دلسوز تر از اقای صباغیان ندیدم و ایشان الگوی من هستن .حواسمان باشد بعضی ها دوباره با حرف های به ظاهر دلسوزانه اتحادمان را خراب نکنند0خواهش میکنم هر ایرادی به ایشان گرفتن اول از خودشان بپرسیم بعد از اجرای عدالت ایشان توی شهر داری خیلی ها ضرر کردند و ایشان را به ناحق میکوبند.یادمان باشد ایشان یه معلم ساده اند و اینقدر پیگیر حتی از زمانی که شناخته شده هم نبودند مخفیانه کار میکردند.خدا هدایت کند انهایی را که به جای تشکر تهمت هم میزنند000

آزاد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 - 6:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

رایمردم به شهرشان بود نه به صباغیان ای کاش ایشان هم مثل مردم میفهمیدوکمی از تعصبات محله ای وقدرت طلبی دست برمیداشت ای کاش 4سال پیش توی فکر اتحادبودورای شیخشاب راخراب نمیکرد ومن امروز مجبور نبودم کپسول گازجابجاکنم من هم دور اول به هیچ کدام ازاین دوکاندیدای دوردوم رای ندادم ولی خدایش صباغیان راهم نمیخواستم

You cannot copy content of this page