فصل بهار فصل نو شدن است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 27 اسفند 1392
کم کم سردی زمستان بار سفر میبندد و راهی سفر طولانی میشود و کم کم فصل بهار آغاز میشود وسال 92 به پایان می رسد و سال جدید 93 جایگزین آن میشود که فصلی پر از نشاط و افکاری جدید و نو که در افکار همه ی مردم باید مثل عطری بهاری باشد
در این فصل همه ی ما انسان ها همه ی خاطرات تلخ و اتفاقاتی ناگور برایمان به وجود آمده است به بیرون میریزیم و فکر و اخلاقمان را مثبت اندیش میکنیم بنابراین فصل بهار فصل نو شدن است و همه ی ما ایرانیاین به جشن و شادی میپردازیم در پی آمدن این فصل ما باید به فکر موفقیت هایی که به دست می آوریم فکر کنیم و نباید دست از هیچ تلاشی برداریم و اگر با شکست در زمینه مواجه شدیم ناامید نشویم و تلاش خود را دو برابر کنیم.
یکی دیگر از تغییراتی که ما باید در آن کوشا باشیم این است که دست از تمسخر دیگران برداریم و عادت هایی که در زندگی روزمره خود داشتیم که باعث ضررمان میشد دست کشیم .
یکی دیگر تغییرات این است که افسوس هیچ چیز را نخوریم که خیلی افسوس خوردن برای انسان ها بسیار مضر است و ما باید به فکر رهایی شدن از تنبلی باشیم و سستی را هیچ وقت جایز نشمریم.
کم کم وقت آن است که برای این فصل پرطراوت و پر نشاط آماده شویم و دیگر مردم را با این خصوصیات مثبت اشنا کنیم و امید واریم دیگر مردم با فکری مثبت به راه خویش ادامه دهند

 عباسعلی حاجی شمس الدینی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page