شاکری فرماندار یزد شد+ سوابق

دسته: استان , سیاسی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 5 فروردین 1393

با حکم وزیر کشور
شاکری فرماندار یزد شد
خبرگزاری تسنیم: با پیشنهاد استانداری یزد و با حکم وزیر کشور، محمود شاکری شمسی به سمت فرماندار شهرستان یزد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، عبدالرضا رحمانی فضلی در بخشی از این حکم خطاب به محمود شاکری شمسی آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) موفق باشید.

محمود شاکری شمسی متولد اول بهمن ۱۳۴۳ و دارای مدرک کارشناسی پژوهشگری علوم اجتماعی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت دولتی و کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی توسعه منطقه‌ای از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی پیش از این کارشناس دبیرخانه شورای امنیت کشور و دفتر امور اجتماعی وزارت کشور، کارشناس دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر کمیسیون کارگری استان، رئیس دبیرخانه شتا، معاون دفتر سیاسی و انتظامی استانداری یزد و جانشین رئیس ستاد انتخابات استان یزد بوده است.

شاکری شمسی همچنین رئیس کمیته اجرایی انتخابات، نماینده سازمان ملی جوانان، مسئول گردشگری جوانان استان، مشاور و رئیس دفتر استاندار، مشاور استاندار و مسئول پیگیری شهرستان‌ها، مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری یزد، دبیر کارگروه حمل و نقل و سوخت استان و عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان یزد بوده است.

فرماندار جدید یزد پیش از این عضویت در هیئت عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها و شورای عالی برنامه‌ریزی شهرداری یزد را هم داشته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
سید امین رضوی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 5 فروردین 1393 - 11:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ایشان رئیس دفتر استاندار سید حمید کلانتری بوده اند. به این دوست اصلاح طلب میانه رو، تبریک می گوییم.

You cannot copy content of this page