برپایی نمایشگاه اشیاء موزه ای وصنایع دستی بمناسبت هفته میراث فرهنگی در کارونسرای خان بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 26 اردیبهشت 1391
میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق بمناسبت هفته میراث فرهنگی نمایشگاهی از اشیاء موزه ای و صنایع دستی برگزار خواهد کرد. این نمایشگاه از روز پنج شنبه 28/2/91  آغاز بکار و تا روز چهارشنبه 3/3/19 به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
در این نمایشگاه که با هدف ارتقاء و افزایش سطح تولیدات صنایع دستی شهرستان و همچنین معرفی برخی از صنایع دستی که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است برگزار میشود علاوه بر صنایع دستی مختص شهرستان مانند حصیر بافی، پادری بافی، بادبزن بافی و جارو بافی که مواد اولیه آن از درخت خرما گرفته میشود، صنایع دستی دیگری شامل معرق، منبت، سفالگری،کار روی شیشه و صدف و چرم و… نیز به نمایش در خواهد آمد.
این نمایشگاه در محل کاروانسرای خان که خود یکی از بناهای ارزشمند و تاریخی شهرستان است برگزار میشود. علاقه مندان میتوانند جهت بازدید در تاریخهای فوق از ساعت 8 صبح لغایت 14 و عصرها از ساعت  17 لغایت 21  به نشانی بافق- میدان خان -کاروانسرای خان مراجعه نمایند.
 
عباس قدیریان
سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بافق

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
فاطمه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 11:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام ضمن تشکر از این اقدام شایسته
ظاهرا این نمایشگاه با همکاری جامعه معلولین شهرمون برگزار شده که نامشون از قلم افتاده است که جا دارد ازتلاش آقای مصطفی نصیری و ابوالفضل شاهپورزاده تشکر گردد

You cannot copy content of this page