نشست شورای کانون بسیج هنرمندان بافق برگزار شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 26 اردیبهشت 1391
نشست شورای کانون بسیج هنرمندان بافق با حضور اعضا در محل این کانون برگزار شد.
به منظور بررسی عملکرد اعضای کانون بسیج هنرمندان بافق و تحلیل راهکارهای ایجاد انجمن های هنری و فرهنگی با موضوعات مختلف در شهرستان بافق نشستی با حضور اعضاء کانون بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان شهرستان بافق برگزار شد.
 در این نشست ابتدا حجه الاسلام جیحانی مسئول گروهای هنری کانون بسیج هنرمندان بافق مطالبی را در قالب طرح صالحین در رابطه با ارزش هنر و هنرمند در دین مبین اسلام مطرح نمود.
سپس  نصرالله تشکری مسئول کانون بسیج هنرمندان با تقدیر و تشکر از حضور و فعالیت اعضا در برنامه ای مختلف هنری و فرهنگی شهرستان خواستار انسجام بیشتر انجمن ها در رشته های مختلف شد.
د ر ادامه  این نشست  هر یک از اعضا ابتدا با ارائه گزارش عملکرد ، برنامه های اجرایی خود  در سال جاری را عنوان کرده و به بررسی آن پرداختند.
برگزاری یادواره شهدای هنرمند شهرستان در سال جاری ، تاسیس انجمن خبرنگاران کانون بسیج ، تاسیس انجمن هنرهای تجسمی این کانون ، ساماندهی و انسجام انجمن شعر و موسیقی کانون ، پیگیری ساخت کلیپ تصویری از فعالیتهای هنرمندان شهرستان توسط گروه فیلم کانون ،برگزاری فراخوان عضویت هنرمندان و  … از مهمترین مصوبات این نشست بود./ عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page