کتاب امکان – سی کار که به جای دانشگاه رفتن یا مسافرکشی می توان کرد

دسته: دانشگاه , کتاب
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 19 فروردین 1393

هر سال نزدیک به یک میلیون نوجوان هجده ساله به روی دفترچه سؤالات و برگه پاسخنامه کنکور خم می شوند. و البته فقط پشتشان خم نمی شود،بلکه روح و روانشان هم. حالا تو هم قرار است به زودی یکی از آنها باشی. خیال می کنی اگر دانشگاه نروی زندگیت نابود می شود. آدم بی ارزشی می شوی. به درد هیچ چیز و هیچ کس نمی خوری. نمی توانی کار پیدا بکنی. نمی توانی ازدواج بکنی. نمی توانی زندگی خوبی داشته باشی. زندگیت به آخر می رسد. از این بدتر، اگر کنکور را خراب کنی و رتبه ات خوب نشود، نمی توانی به دانشگاه خوبی بروی. و به همین دلیل اگر هم کاری پیدا بکنی یا ازدواج بکنی یا برای خودت آدمی بشوی از نوع خوبش نخواهد بود. دوستانت، پدر و مادرت، معلم هایت، تلویزیون، اساتید کنکور، آموزشگاههای کنکور، دانشگاهها و خلاصه هر کسی که فکرش را بکنی مغز تو را شستشو داده اند که تو باید به دانشگاه بروی. ولی چرا؟

کتاب امکان نوشتی علی سخاوتی

سی کاری که بجای رفتن به دانشگاه یا مسافرکشی میتوان کرد؟

متن بالا از کتاب امکان نوشته علی سخاوتی عینا ذکر شده است. علی سخاوتی که خود رتبه تک رقمی درکنکور کسب کرده و در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده است در این کتاب سی کاری را معرفی میکند که یک نوجوان 18 ساله می تواند بجای رفتن به دانشگاه انجامش دهد و چه بسا انجام هر یک از این کارها سرنوشت بهتری را برای آن نوجوان رقم بزند.

این کتاب با شرط عدم تغییر محتوای اولیه آن به صورت رایگان منتشر شده است و کپی از آن مجاز می باشد. این کتاب 96 صفحه ای را می توانید از این لینک دانلود نمایید.

سید احسان شریعتی بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page