تامین آب شرب انتقالی به یزد با اجرای طرح بهشت‌آباد

دسته: استان
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 20 فروردین 1393

امیدوارم که با اجرای طرح بهشت آباد، آب شرب انتقالی به یزد به طور کامل از این تونل تامین شود.

وزیر نیرو گفت: امیدوارم که با اجرای طرح بهشت آباد، آب شرب انتقالی به یزد به طور کامل از این تونل تامین شود و در آینده نزدیک نیز سیستم‌های اندازه‌گیری برای برداشت آب زاینده‌رود نصب می‌شود.

حمید چیت چیان که در راس هیئتی متشکل از شماری از معاونان و مدیران صنعت آب و برق کشور و 2 تن از معاونین وزارت جهادکشاورزی ه اصفهان سفر کرده بود، در دیدار با نمایندگان کشاورزان استان با ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده در استان، اظهار کرد: معتقدم با همفکری و مشارکت دولت و مردم این مشکلات به حداقل می‌رسد.

وی با بیان اینکه این مشکلات باید با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت مدیریت شوند، بیان کرد: با توجه به اتمام حفاری تونل سوم کوهرنگ این پروژه تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه در طرح بهشت آباد 250 میلیون متر مکعب آب برای مصارف شرب به اصفهان منتقل می‌شود، گفت: امیدوارم که با اجرای طرح بهشت آباد، آب شرب انتقالی به یزد به طور کامل از این تونل تامین شود.

وی با بیان اینکه شورای عالی آب در نظر دارد در 2 سال آینده، آب مصرفی صنعت را فقط از طریق پساب شهرها تامین کند، تصریح کرد: در حال حاضر صنعت در حدود 230 میلیون متر مکعب آب در اختیار دارد و امسال این مقدار به 200 میلیون متر مکعب کاهش می‌یابد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page