دیدار رئیس و معاونان آموزش و پرورش با فرماندار جدید بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 21 فروردین 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار جدید بافق در دیدار رئیس و معاونان آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر شهرستان بافق را یک شهری با سابقه فرهنگی بالا و عالی خواند و گفت: برخورد با قشر فرهنگی آن هم در شهر فرهنگی مثل بافق باید با برنامه  ، تعامل و همدلی سازنده و مفید باشد.

“سید مهدی طلایی مقدم” با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ” خاطر نشان کرد : این نامگذاری مسولیت  آموزش وپرورش را سنگین نموده وامیدواریم این سازمان بعنوان یک هدایت کننده حرکت آموزشی و تربیتی نقش مهمی در پیشبرد مسائل آموزشی و فرهنگی و همچنین آینده کشور رقم بزند.

وی با اشاره به شرايط كنوني جامعه ضمن تاکید بر نقش معلمان و فرهنگيان در جلوگيري از تهاجم فرهنگی و اینکه آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است ،افزود: بستر برای کارهای فرهنگی در این مجموعه بزرگ آماده است و امیدواریم با مدیریت جدید کارها به صورت جدی دنبال شود.

طلایی مقدم افزود: من به عنوان نماينده دولت در شهرستان با تمام توان و تلاش سعي خواهم كرد در جهت اعتلاي شهرستان بخصوص پيشرفت آموزش و پرورش قدم بردارم و در خدمت خانواده بزرگ آموزش و پرورش ، آموزش و پرورش تقويت شود و به عنوان يك زير ساخت قوي در حوزه تعليم و تربيت روي نسل آينده ما كار شود.

در این دیدار رئیس و معاون آموزشی آموزش و پرورش بافق به بیان مسائل ، مشکلات و وضعیت این نهاد در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

IMG_6227  IMG_6230


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 23 فروردین 1393 - 10:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام .رضا قاسم زاده آن بالا نگاه می کند ،در آن بالا چه چیز خاصی دیده است شاید چغودی در آنبالا لانه کرده است .حاج کوشکی چرا شا نه هایش افتاده است نترس بسیجی ،رضایی شاد است ،حاج اصغر بین دوبر شک است وبه دیروز وامروز فکر می کند .

You cannot copy content of this page