برای اجرای مصوبه ساخت کارخانه تعمیرات اساس لوکوموتیو در بافق علاوه بر سیاست های محلی ، سیاست های کلان دولت هم باید در نظر گرفته شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 26 فروردین 1393

ˈمحمد انوریˈ در حاشیه مراسم بازدید فرماندار جدید بافق از کارخانجات تعمیرات لکوموتیو این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق در قالب یک مجموعه خدماتی و تعمیراتی فعالیت می کند .

مدیر کارخانجات لکوموتیو بافق گفت : به طور کلی خدمات ، تعمیرات و نگهداری بیش از 25درصد از لکوموتیوهای آلستوم و GE سطح کشور با این مجموعه است که تاکنون به شایستگی از عهده وظایف و ماموریت های خود برآمده است .

وی با اشاره به وضعیت اشتغال در این مجموعه گفت: بیش از 600 نفر نیروی انسانی مشغول به کار هستند که از این تعداد 100 نفر در بخش دولتی و 500 نفر در بخش های غیردولتی فعالیت می کنند .

انوری با بیان اینکه افزون بر 600 لکوموتیوهایی در سطح کشور در حالت تردد هستند، خاطرنشان کرد : با احتساب 25 درصد از تعمیرات و نگهداری لکوموتیو، سهم بافق بیش از 145 ترن است که خدمات آنها را به بخش های خصوصی واگذار کردیم .

مدیر کارخانجات تعمیرات بافق در خصوص وضعیت ایجات کارخانه تعمیرات اساس گفت: برای اجرای مصوبه ساخت کارخانه تعمیرات اساس لوکوموتیو در بافق علاوه بر سیاست های محلی ، سیاست های کلان دولت هم باید در نظر گرفته شود .

وی، راه اندازی این کارخانه را در بافق به طور قطع نیازمند مشارکت بخش خصوصی دانست.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 فروردین 1393 - 3:07 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
با تشکر از مدیریت محترم فعلی کارخانجات خواهشم از سرمایه داران بافقی اینکه حرفهای آقای مهندس انوری را جدی بگیرن وبه جای سرمایه گذاری تو بانکا دست به دست هم داده و آینده بافقو بسازن

You cannot copy content of this page