بازدید رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت یزد از معادن کوشک و فسفات آسفوردی بافق

دسته: اقتصادی , صنعت و معدن , عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 28 فروردین 1393

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بافق ؛ رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به همراه معاون معدنی سازمان ، رئیس سازمان نظام مهندسی استان و جمعی از مسئولین استان از معادن کوشک و فسفات آسفوردی شهرستان بافق بازدید کرد.

“محمد مهدی زارع” هدف از این بازدید را بررسی وضعیت تولید ، بهره برداری و همچنین آگاهی از وضعیت اصول ایمنی و رعایت استاندارهای معدنی در این معادن عنوان کرد.

در ابتدا رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به همراه معاون معدنی و اعضای هئیت مدیره معدن کوشک از ناحیه زیر زمینی معدن به عمق 190 متر ، از معدن رو باز ، کارخانه تراوری و خوردایش نیز بازدید نموده واز زحمات مدیران و کارگران که باعث رونق تولید در این واحد معدنی شده اند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

“ظهیری” معاون معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز در این بازدید به بررسی وضعیت اکتشاف و استانداردهای بهره برداری از معدن پرداخت و ضمن تاکید ، خواستار رعایت اصول ایمنی و استاندارد های تولید و همچنین بهبود فضای محیط کار در معدن شد.

در ادامه سفر رئیس سازمان و هئیت همراه به بافق بازدید از معدن فسفات آسفوردی بود که به بررسی وضعیت این معدن پرداختند.

زارع پس از بازدید از مجتمع معدنی فسفات اسفوردی بافق گفت: این معدن در سالهای اخیر پس از رفع مشکلات تولید به یک واحد فعال در زمینه تولید فسفات تبدیل شده است و هم اکنون در زمینه تولید عناصر نادر خاکی و مواد نانو معدنی به فعالیتهای جدید دست یافته است.

DSC00855 DSC00880 Photo-0020


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page