پرسشگری را در خود تقویت کنید

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 3 اردیبهشت 1393

سعی کنید همیشه برای حرف زدن و سوال آماده باشید و ذهن پرسشگر را در خود تقویت کنید چرا که هر چه در ذهن شما سوال بیشتر ایجاد شود، ذهنتان خلاق تر و باز تر خواهد شد. 

به گزارش یزدی نیوز،استاندار یزد گفت: امیدوارم دختران دانشجو با بهره مندی از الگوی جهانی حضرت فاطمه(س) که همان الگوی انسان شدن است، روز به روز به آموزه های دینی نزدیک تر شوند و در مسیر کسب فضائل الهی بکوشند.

سید محمد میرمحمدی ظهر دوشنبه اول اردیبهشت ماه در بازدید از پردیس دانشگاهی فاطمه الزهرا(س) و در جمع دانشجویان دختر یکی از کلاسهای درس این مرکز تربیت معلم، ضمن تبریک میلادحضرت فاطمه(س)، روز زن و روز مادر گفت:
سعی کنید همیشه برای حرف زدن و سوال آماده باشید و ذهن پرسشگر را در خود تقویت کنید چرا که هر چه در ذهن شما سوال بیشتر ایجاد شود، ذهنتان خلاق تر و باز تر خواهد شد.
استاندار یزد افزود:  رابطه دانشجو و استاد رابطه پرسش و پاسخ است و هر چه تعامل و پرسش و پاسخ در کلاسها تقویت شود، بالندگی ، خلاقیت و  گیرایی در دانشجویان بیشتر می شود.
وی پس از استماع مشکلات از سوی برخی دانشجویان، اطمینان داد که این مباحث بررسی خواهد شد و ادامه داد: اینکه برخی از دانشجویان از نقاط مختلف کشور آمده اند، امری طبیعی است  چرا که  باید دور هم جمع شویم تا فرهنگهای متفاوت را با فرایندی پویا تر بسازیم و این به غنی سازی فرهنگ کشور کمک میکند.
عالی ترین مقام اجرایی استان تاکید کرد:از دانشجویان میخواهم که الگو و سمبلی از اخلاق و رفتار خوب و پسندیده را به جامعه ارائه دهند و به گونه ای عمل کنند که  دیگران را تحت تاثیر اخلاق خوب خود قرار دهند و نه اینکه از بعضی جلوه های نادرست فرهنگی تاثیر بگیرند.
استاندار یزد در پایان با بیان این نکته که دانشجویان باید با اخلاق شایسته، بزرگواری ، متانت و شخصیت بر دیگران تاثیر گذار باشند گفت:
اگر با این نوع رفتار، اخلاق و متانت، دانشجویان سراسر کشور بتوانند یک همگرایی و همکاری بین خود ایجاد کنند ، پتانسیل این وجود دارد که فضای فرهنگی مناسبی شکل گیرد و دانشجویان میتوانند در این زمینه نقش ارزنده ای ایفا کنند.
گفتنی است در این بازدید که شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان  نیز حضور داشت، استاندار یزد از کلاسهای درس، آزمایشگاه، خوابگاه و سلف سرویس این مرکز آموزش عالی بازدید کرد و از نزدیک با دانشجویان به صحبت پرداخت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page