شناخت جایگاه و مقام معلم برای همه اقشار جامعه ضروری است

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 14 اردیبهشت 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ،” سید مهدی طلایی مقدم ” و رئیس آموزش و پرورش بافق در هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور در مدارس فاطمیه و امام رضا(ع)شهر بافق ضمن اهدا شاخه گل و تقدیر از زحمات ایشان با مدیر و دبیران این مدارس دیدار و گفتگو کرد.

دبیران دبیرستان پسرانه نمونه امام رضا(ع) و دخترانه فاطمیه در این دیدار ضمن بیان مشکلات مربوط به کمبود امکانات و فضای آموزشی با فرماندار صحبت کردند.

طلایی مقدم در این آیین با حضور در کلاسهای درس ضمن تبریک روز معلم خطاب به دبیران و دانش آموزان گفت: شناخت جایگاه و مقام معلم در جامعه و تبیین نقش بی بدیل این قشر در تعلیم و تربیت برای همه اقشار جامعه ضروری است.

فرماندار بافق نیز پس از بازدید با اشاره به وظیفه خطیر این قشر از جامعه در تربیت نسل آینده ایران و انقلاب، قول پیگیری برای حل مشکلات مطرح شده در این دیدار را داد.

گفتنی است فرماندار بافق پس از بازدید مدارس مذکور به اداره آموزش و پرورش بافق رفت و با اهدا گل این روز را به کارمندان این اداره تبریک گفت.

IMG_7738 IMG_7723 IMG_7730 IMG_7741


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
دانش اموزقدیم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 8:28 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
به همه معلمان ودلسوزان تربیت سلام می کنم وازراه دور دستان آنها رامی بوسم جناب اقای ابراهیمی پور تمثال شما من را به یاد دوران تحصیل کلاس درس عربی انداخت دراینجا اززحمات همه معلمان واستادان دانشگاه تشکر می کنم که برای دانش اموزان ودانشجویان تلاش می کنند تا نتیجه تحصیل را در زندگی بکار بگیرند
لیسانس حسابداری
هزاران شاخه گل تقدیم توباد

کارگر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 10:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای فرماندار خسته نباشید
روز کارگر به یادتان هم نمی افتد که در این شهر کارگرانی که با تمام سختی ها از جان مایعه میگذارد وجود دارد وحتی به همایشی روز جهانی کار وکارگر که توسط فسفات برگزارمیشود دعوت می شوید ولی افتخار حضور یابی نمی دهید ولی برای معلمین عزت واحترام خاص میگذارید واعضاء شورای اداری رابرای تجلیل از آنها به صف می کنید
مگر خون معلمین رنگین تر از کارگران است
خسته نباشید

You cannot copy content of this page