نشست رئیس روابط عمومی استانداری یزد با روابط عمومی های شهرستان بافق برگزار شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 2 خرداد 1391

سیدعبدالمجیدقائم محمدی در جمع روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق، 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و در ادامه بیان کرد: برگزاری جلسات متعدد در چند سال اخیر با مسئولین روابط عمومی ها، نشست های خبری و اجرای دو جشنواره مرتبط، نشان از نگاه نوینی به مقوله روابط عمومی دارد.

رئیس روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی در سازمان ها، خاطرنشان کرد: آموزه های دینی رسیده از ائمه معصوم(ص) نیز به تکریم واحترام به ارباب رجوع تاکید دارد.

 وی اضافه کرد: مسئولین روابط عمومی باید باانگیزه، علاقه مندی و روحیه نوآوری در کنار آموزش برای رسیدن  به جایگاه های مناسب و بالاتر تلاش کنند.

وی به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها در برخی شهرستاهای استان اشاره کرد و یادآورشد: روابط عمومی استانداری پذیرای طرح ها و نظرات سازنده و نوآوری های مرتبط با وظایف این مجموعه است.

وی افزود: روابط عمومی ها باید خودجوش و فعال باشند و بطور حتم مدیران نیز حمایت خواهند کرد و ما نیز در این زمینه سفارشات و تذکرات لازم را ارائه می دهیم.

قائم محمدی همچنین گفت: در بحث رسانه ها و نشریات نیز با وجودی که ما مسئولیت مستقیم نداریم ولی سعی نمودیم مساعدت های مالی و معنویی داشته باشیم.

فرماندار بافق نیز سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر را گرامی داشت و هفته روابط عمومی و ارتباطات را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

حسین ندافیان از تلاشهای سال گذشته روابط عمومی های شهرستان تقدیر کرد و ادامه داد: در سال 91 روابط عمومی های شهرستان باید با برنامه ریزی برای شکوفایی بیشتر و ارتقاء روابط متقابل به منظور شنیدن نظرات مردم و انعکاس پاسخ مسئولین اقدام نموده و همچنین ارتباط بیشتر و تنگاتنگی را با رسانه و جراید داشته باشند.

وی افزود:روابط عمومی یک هنر، علم، فن و آینه تمام نمای معرفی سازمان به مخاطبین است و اگر روابط عمومی عملکرد مناسبی داشته باشد واهداف را به شکل مناسب ترسیم نماید، سازمان چالشی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: عدم انعکاس سریع و شفاف اطلاعات باعث انتقال اخبار ضعیف و ناقص توسط رسانه ها شده و مقدمه ایجاد چالش و مشکل برای سازمان می گردد.

فرمانداربافق تاکید کرد: با روابط عمومی فرمانداری هماهنگ شده ادارات وارگانهایی که تجهیزات و لوازم مناسبی برای پوشش اخبار و مناسبت ها ندارند تا آماده سازی شرایط مناسب همکاری صورت گیرد.

مسئولین روابط عمومی و اصحاب رسانه شهرستان بافق نیز در این نشست صمیمی مسایل و مشکلاتی از جمله؛ نیاز به برگزاری کلاس های آموزشی، توجه بیشتر به نقش و جایگاه روابط عمومی ها، مشارکت در برنامه های استانی، توجه بیشتر استان به شهرهای دورتر و کم بضاعت تر و سایر موارد را با مسئول روابط عمومی استانداری بیان نودند.

شایان ذکر است: ارائه جزوه آموزش خبر نویسی و اهدا لوح تقدیر به مسئولین روابط عمومی شهرستان بافق از دیگر برنامه های این نشست بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page