تیم هندبال سنگ آهن بافق در یک قدمی آسیایی شدن

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 18 اردیبهشت 1393

مدیرعامل باشگاه ورزشی سنگ آهن بافق:  تیم هندبال شرکت سنگ آهن مرکزی با برد تیم ثامن الحجج (ع) مشهد به مسابقات آسیایی صعود خواهد کرد.

MTB89851-199x300

به گزارش روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن در گفتگوی با روابط عمومی این شرکت گفت: تیم هندبال سنگ آهن با ۲۸ امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ برتر هندبال کشور با ۱ امتیاز بالاتر از تیم ثامن الحجج مشهد قرار دارد که با برد این تیم در مقام دوم به مسابقات لیگ هندبال آسیایی که در شهر جده برگزار میشود عازم خواهد شد.

وی در مورد وضعیت لیگ هندبال کشور گفت: این مسابقات در دور رفت با ۱۱ تیم برگزار شده که با انصراف مس فلاورجان در دور برگشت به ده تیم رسید و در دو هفته پایانی نتیجه تیم دوم صعود کننده به مسابقات آسیایی مشخص خواهد شد.

حمیدتفکری در مورد تیم ثامن الحجج (ع) مشهد گفت: این تیم در سال گذشته قهرمان مسابقات لیگ برتر کشور بوده و مطمئنا برای دفاع از این مقام بازی پربرخورد و سختی خواهد بود، اما با نتیجه مساوی تیم سنگ آهن با این تیم در دور رفت در زمین حریف، امیدواریم در این مسابقه همچون مسابقه قبلی که میتوانستیم برنده باشیم بازی را با برد به اتمام رسانده و جشن صعود بعنوان تیم دوم به مسابقات آسیایی را جشن بگیریم.

وی درمورد وضعیت تیم گفت: تیم با کسب ۲۸ امتیاز از ۱۷ بازی، ۱۳ برد، ۳ باخت و ۱ مساوی در رتبه دوم قرار دارد که زیر نظر آقایان رهبری و منصوریان و سرپرستی امیر معینی در مسابقات لیگ برتر حضوری قوی و پررنگ داشته، با داشتن ۳ بازیکن تیم ملی نوجوانان که اخیرا اردوی آمادگی خود را در بافق گذراندند بسیار هماهنگ کارآمد عمل کرده، تا جائیکه تیم اول از ۱۸ بازی خود ۱۷ برد و یک باخت داشته که تنها باختش را در مقابل تیم سنگ آهن داده و بازیکنان تیم با روحیه دوچندان آماده برگزاری مسابقه فردا خواهند بود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن گفت: گرچه برای ما مقام سوم هم بد نیست، اما با روحیه و زحمات کشیده شده و حمایت تماشاگران فهیم و همراه بافقی، امیدواریم نتیجه ای مناسب کسب کنیم و جشن صعود اولین حضور آسیایی تیمهایمان را بگیریم.

وی با تشکر از حامیان همیشگی تیم بخصوص مدیر عامل محترم شرکت که همیشه حامی تیم بوده، هیئت مدیره باشگاه، پرسنل باشگاه، مربیان و بازیکنان تیم هندبال و مجموعه حمایت های شهرستان، بخصوص روابط عمومی شرکت و اطلاع رسانی بموقع و همکاری بیدریغ که موجبات این پیروزی ها را فراهم کردند و با دعوت از مردم به حضور و تشویق بازیکنان، برای تماشاگران هم هدیه ای در نظر گرفته و اظهار داشت: بین تماشاگران پس از بازی قرعه کشیی انجام خواهد شد که جوایزی از قبیل ۱۰ کمک سفر زیارتی مشهد مقدس، ۱۰ دست لباس ورزشی و جوایز دیگر به تماشاگران عزیز اهدا خواهد شد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page