باید امکانات خوبی در اختیار مربیان و بازیکنان بومی قرارگیرد

دسته: ورزشی
۵ دیدگاه
دوشنبه - 22 اردیبهشت 1393

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق با اشاره به ضرورت و اهمیت پشتوانه سازی و پایه های تیم، گفت: باید امکانات خوبی در اختیار مربیان و بازیکنان خوب جوان و نوجوان بومی قرارگیرد تا پرورش یافته و به جمع تمرینی تیم اضافه شوند.

IMG_10004880

مهدی رهبری باتقدیر از حضور و تشویق خوب و پرشور مردم و هواداران تیم سنگ آهن بافق، اظهارکرد: کسب مقام سوم با همدلی، تلاش و همت بازیکنان و حمایت خوب  مدیرعامل شرکت و همچنین مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه سنگ آهن بافق تحقق یافت.

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق با اشاره به بازیکنان ملی پوش و خارجی تیم ثامن الحجج مشهد، افزود: این تیم تنها یک سر و گردن از ما بهتر بود و با تعویض های مکرری که داشت، انرژی تیمشان را کنترل و نمی گذاشت بازیکنانشان خسته شوند.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه ما تیم کم مهره ای هستیم و سطح فنی بازیکنان روی نیمکت از بازیکنان زمین خیلی پائین تر است، خاطرنشان کرد: این برای تیم جبران ناپذیر و باعث شد از بازیکنان اصلی در 60 دقیقه بهره ببریم.

سرمربی سنگ آهن بافق خستگی زیاد بازیکنان اصلی در دقایق پایانی این دیدار حساس را سبب اشتباه هایی دانست و افزود: اخراج امیرکاظمی نیز در این دیدار شاید کمی سخت گیرانه بود.

وی با اشاره به تساوی با تیم ثامن الحجج در در دور رفت در مشهد، عنوان کرد: اگر این باخت اکنون اتفاق افتاد به دلیل اضافه شدن یک بازیکن خارجی به ترکیب این تیم و پوشش ضعف هایشان و در نتیجه تقویت این تیم بود.

سرمربی هندبال سنگ آهن بافق گفت: با وجود همه این اما و اگرها کسب مقام سومی باعث افتخار و امیداریم تداوم و ارتقای تیم را شاهد باشیم.

رهبری با بیان این مطلب که این تیم اکنون از مدعیان لیگ هندبال کشور است، بیان کرد: سال آینده همه تیم ها از ابتدای لیگ با قدرت برابر این تیم ظاهر شده و ما وقتی پیروز می شویم که تیمی مقتدر با بازیکنان قوی داشته باشیم.

رهبری با اشاره به ضرورت و اهمیت پشتوانه سازی و پایه های تیم، تصریح کرد: باید امکانات خوبی در اختیار مربیان و بازیکنان خوب جوان و نوجوان بومی قرارگیرد تا پرورش یافته و به جمع تمرینی تیم اضافه شوند و در غیر این صورت حفظ همین جایگاه سومی نیز در فصل آینده شاید میسرنباشد.

سرمربی هندبال سنگ آهن بافق درباره برنامه تیم داری و انعقاد قراردادش با این تیم برای فصل آینده، گفت: لیگ تمام شده و هنوز در این زمینه صحبتی نشده ولی اگر پیشنهاد و دعوتی باشد با روی باز پذیرا هستم.

رهبری تصریح کرد: آنچیزی که بنده به عنوان یک مربی تاکید دارم و سعی میکنم پیگیری نمایم توجه بیشتر نسبت به بازیکنان و مربیان پایه و با حمایت و تمرین بتوانند حداقل نیاز تمرینی تیم لیگ برتر را برای یکی تا 2 سال تامین و پس از این بازیکنان بومی بتوانند در تیم بازی کنند.

سرمربی سنگ آهن بافق با بیان این مطلب این چیزیست که سبب حضور لذتبخش و پرشور جوانان می شود، گفت: این همان رسالت ورزش برای جذب جوانان و الگوسازی برای کوچکترها و عاملی برای زندگی و تفریحی سالم و مصونیت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه است.

_AKS2483

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
دهقانزاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 1:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای رهبری دیگر حنات واسه ما رنگی نداره جز گرفتن انگیزه از بچه بافقیا هیچ کار دیگری واسه بافق نکردی برووووووووووووو

هوادار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 3:08 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای رهبری خسته نباشید ما هواداران امیدواریم فصل بعد هم در تیم سنگ اهن بافق بمانید البته با حضور بازیکنان بومی وقدرتمند

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 9:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقاي رهبري بقول شاعر جانا حرف از دل ما زدي …ولي صد افسوس كو گوش شنوا..

واحد تفکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 11:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به سهم خود مقام سومی تیم هندبال را تبریک و از سرمربی دلسوز جناب رهبری عزیز تشکر میکنم. از دوستان عزیزم آقایان معینی و منصوریان سرپرست و مربی تیم سپاسگزاری و دست مریزاد دارم.وچند پیشنهاد به آقای مهندس تفکری : سعی کنید در سال جدید با مسئولین هیات های ورزشی بیشتر تعامل داشته باشیدو از تجربیات آنان نهایت استفاده را بکنید به ورزش پایه ونوجوانان بیشتر اهمیت بدهید .و با انجام مسابقات پیشکسوتان در رشته های مختلف، دوستان قدیمی را دور هم جمع کنید . ضمنا” دوستی می گفت آقای … خیلی در کارهای شما دخالت میکنه !! اولا” خدا صبرتان بده ٍ !! دوما” قدری مستقل عمل کنید و با استفاده و کمک بیشتر از تجربیات پرسنل باشگاه مخصوصا آقایان رضوی و طباطبایی که از دلسوزان ورزش بافق هستند در زمینه رشد و پیشرفت ورزش شهرستان قدم بردارید. خدا قوت و تشکر مجدد از جنابعالی و همکارانتان در باشگاه . ضمنا لازم میدانم از جناب شریعتی که بنیان گذار ورزش هندبال در بافق بودند صمیمانه تشکر نمایم . موفق باشید

علي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 11:27 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
دست برداريد من خودم تو سالن بودم كه اقاي واحد تفكري اعتراض شديدي به عملكرد مديرعامل باشگاه داشت و خيلي از هوادارهاي تيم ديدند كه وسط زمين داره از حميد تفكري انتقاد مي كند

You cannot copy content of this page