طراحی بنای یادبود شهدا در بافق فراخوان می‌شود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 27 اردیبهشت 1393

سید علی نوروز زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: این فراخوان همزمان با برگزاری مراسم یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد و 266 شهید شهرستان بافق در صحن امامزاده عبدالله (ع) این شهر برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی شهرداری بافق بیان کرد: به منظور ارزش نهادن به مقام والای شهید و در راستای به تصویر کشاندن جنبه‌های زیبا شناختی فرهنگ ایثار و شهادت، این فراخوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این المان (بنای یادبود) در میدان شهدای شهر بافق نصب خواهد شد، خاطرنشان کرد: از همه هنرمندان و علاقمندان، برای طراحی و شرکت در این مسابقه دعوت شده است.

نوروز زاده با اشاره به اینکه شرکت برای تمامی هنرمندان و علاقمندان در این مسابقه طراحی آزاد است، افزود: هر هنرمند می‌تواند با سه اثر در این مسابقه شرکت کند و طرح‌ها در دو مرحله داوری خواهند شد.

مدیر فرهنگی شهرداری بافق اضافه کرد: طرح‌ها باید به صورت سه بعدی در قالب سی دی یا دی وی دی با فرمت JPEG و کیفیت dpi 300 به این شهرداری ارسال شود.

وی با تاکید بر اینکه ابعاد ماکت نباید حداقل از 30 سانتیمتر کمتر و از 70 سانتیمتر بیشتر باشد، یادآور شد: از این بین تعداد 10 اثر به مرحله دوم و نهایی راه پیدا خواهند کرد.

نوروز زاده ادامه داد: بعد از اعلام 10 اثر برگزیده مرحله اول ،هنرمند باید ماکت کار را به همراه تصویر جانمایی در مکان نصب یادمان، به شهرداری بافق ارسال کند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضادهقانزاده بافقی(رخصت) این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 8:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای قاسم زاده لطفا خبر را چاپ کنید
http://madanna.ir/?p=2711

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 7:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای نوروز زاده می خواستم از شما بپرسم پیام شهدا چه بوده . ایا غیر از این بوده که عدالت را رعایت کنید حق مردم را نخورید .به درد دل مردم گوش دهید.من خودم رزمنده و در عملیات والفجر ده شرکت و جانباز هستم .چند دفعه امدیم خدمت شما گفتیم حق ما دارم بابت تخریب مغازه ضایع میشه گفتید چشم پی گیری میکنم .حق ما را که ندادند هیچ .تخریب هم کردند کو پیگیری شما .انشالله در محضر همین شهدا باید جوابگو باشید

You cannot copy content of this page