پرده برداری از فساد گسترده در “ایمیدرو”

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 27 اردیبهشت 1393

 
کرباسیان در شرایطی از پروژه فساد و سومدیریت در این نهاد بزرگی صنعتی و معدنی کشور پرده برمی دارد که طی تمامی سال های گذشته مدیران ایمیدرو آمارهایی از توسعه فعالیت های این سازمان ارائه می دادند.

مهدی کرباسیان معاون وزیرصنعت معدن و تجارت در گفت و گویی با هفته نامه تجارت فردا از برخی اتفاقات که در ایمیدرو رخ داده پرده برداشته است.

او در این گفت و گو اعلام کرده در دولت گذشته به اسم خصوصی سازی بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان از دارایی های ایمیدرو را به شبه دولتی ها داده اند.

کرباسیان در شرایطی از پروژه فساد و سومدیریت در این نهاد بزرگی صنعتی و معدنی کشور پرده برمی دارد که طی تمامی سال های گذشته مدیران ایمیدرو آمارهایی از توسعه فعالیت های این سازمان ارائه می دادند.

با این حال کرباسیان گفته است:« این سازمان پولدار و بزرگ از اموال و ثروت تهی شده است. وقتی من به این سازمان آمدم ۶۰ میلیارد تومان بیشتر در حسابش نبود. حدود پنج هزار میلیارد تومان از منابع شرکت ملی مس را به خارج انتقال داده بودند. برای صادرات مس شرکتی در امارات تاسیس شده بود، آن هم توسط یکی دو نفری که دوملیتی بودند و پولهایی به حساب شان واریز می شد. چند روز قبل از ورودم سه تن از مدیران ارشد شرکت ملی مس دستگیر شده بودند. ۹۰ درصد پول برده شده شرکت به کشور عودت شده است. رکود در تمام بخش صنعت، معدن و صنایع معدنی اثرگذار بوده است. بعضی از مصوبات فساد آور در روزهای نخست شروع به کار دولت یازدهم از سوی معاون اول ملغی اعلام شد.»


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
اسفندیار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 8:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر کرباسیان خواهشمنداست پیگیری نمایید 71/5درصد واگذاری شده سنگ آهن برگردانده شود

فتاحی قلعه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 9:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای کرباسیان قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس را.

فرزند شهیدوحافظ بیت المال این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 9:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یکی از شرکتهای زیرمجموعه ایمیدرو شرکت اصفهانی درپیتی و عاص و پاس …. بود که به یمن خیانت ….. کلیه 50 آنومالی شرکت سنگ آهن مرکزی با ذخیره بالغ 1300 میلیارد تن بودبا صورتجلسه صوری به شرکت تهیه و تولید مواد به طور غیر قانونی به حالت غصبی و بدون در نظر گرفتن حریم بیت المال مسلمین به شرکت …. داد و این در حالیست که 50 آنومالی شرکت معادن سنگ آهن مرکزی با هزینه های گزاف از سالهای 1349 شمسی که مرکزیت چغارت بافق بود کلیه مراحل ابتدای اکتشاف را گذراند تا در مرحله بهره برداری بتواند در پروژهای فولادی استان یزد وکشور از ذخایر ارزنده آن استفاده شود.البته خواهیم دید که با ورود قوه قضاییه و کمیسیون تحقیق و تفحض مجلس به شرکت تهیه و تولید مواد دست چه کسانی در این ماجرا رو خواهد شد.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 10:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

هنوز 71،5 درصد به شرکت ورشکسته منتقل نشده اگر مردم هیچی نگفتند با همت دوستان خودی که خود را به اون راهی زدننداین کار صورت میگیردولی اگه مثل سال 78 مردم همت کردنند این کار انجام نمیشود

You cannot copy content of this page