230 نفر کار اخذ رای در بافق را انجام می‌دهند

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 18 دی 1390
خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: کار جمع‌آوری آرای مردم بافق در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی توسط 230 نفر انجام می‌شود.

حسین ندافیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه مردم در انتخابات آینده مجلس اظهار داشت: در این برهه از زمان، فضاسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات صحیح، هجمه دشمن را خنثی می‌کند و بدون تنش و جنجال، واقعیت‌ها برای مردم روشن می‌شود.
فرماندار بافق با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب تقریبا به‌طور متوسط هر سال یک انتخابات در ایران اسلامی برگزار شده است، افزود: در همه انتخاباتی که تاکنون برگزار شده، شیطنت و دسیسه دشمنان نظام وجود داشته است اما مردم بصیر و آگاه میهن اسلامی با حضور پررنگ و گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رای، جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویان و توطئه‌گران داده‌اند.
وی عنوان کرد: آمریکا که ادعای دموکراسی می‌کند و ایران اسلامی را کشور غیردموکراسی می‌داند، فراموش کرده زمانی‌که کشور آنها وجود نداشته، مردم ایران دارای تمدن بزرگ و دموکراسی غنی برگرفته از اسلام بوده‌اند.
ندافیان با بیان اینکه هشت کمیته در انتخابات پیش‌رو فعال هستند تصریح کرد: کمیته‌های تبلیغات، کارگری، کارمندی، دانشجویی، دانش‌آموزی، روحانیون، اصناف و خبرنگاران از جمله این هشت کمیته‌ هستند.
وی افزود: کار جمع‌آوری آرای مردم بافق در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی توسط 34 حوزه برگزاری انتخابات انجام می‌شود.
ندافیان خاطرنشان کرد: این تعداد صندوق اخذ رای 25 صندوق شهری و بقیه روستایی هستند.
فرماندار بافق هم‌چنین از وجود دو صندوق سیار شهری و دو صندق سیار روستایی خبر داد و اظهار داشت: صندوق‌های سیار شهری برای نقاط حاشیه شهر و سیار روستایی برای روستاهای کوچک خارج از مسیر اصلی درنظر گرفته شده تا همه مردم اعم از شهری و روستایی بتوانند آرای خود را به صندوق بیندازند.
وی عوامل و دست‌اندرکاران امر انتخابات این دوره مجلس در شهرستان را افزون بر 230 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد شامل اعضای هیئت اجرایی، نظارت شورای نگهبان، بازرسان، نمایندگان فرماندار و نیروهای انتظامی هستند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page