16 هزار و 654 تلفن ثابت در این شهرستان

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
دوشنبه - 5 خرداد 1393

سرپرست مخابرات بافق با اشاره به 16 هزار و 654 تلفن ثابت در این شهرستان، گفت: شهرستان بافق از نظر درآمدی در بخش تلفن ثابت جایگاه دوم را در استان دارد.

IMG_1000436
محمدبرزگری بافقی در گفت و گو با «بافق فردا» اظهار کرد: 16 هزار و 654 تلفن ثابت در شهرستان بافق فعال و ضریب نفوذ ثابت شهرستان 38 و دو دهم درصد است.
سرپرست مخابرات بافق با اشاره به ضریب نفوذ نزدیک به 43 درصدی تلفن همراه، افزود: 18 هزار و 831 تلفن همراه نیز در شهرستان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان بافق از نظر درآمدی در بخش تلفن ثابت جایگاه دوم را در استان دارد.
وی با اشاره به برنامه توسعه «ای دی اس ال» شهرستان، عنوان کرد: اکنون بیش از 2 هزار و ششصد مشترک ADSL مخابرات را در شهرستان داریم.
وی با اشاره به میانگین درآمدی هر خط «ای دی اس ال»، افزود: شهرستان بافق از نظر درآمدی در این بخش در جایگاه نخست شهرستان های استان قرار دارد.
برزگری خاطرنشان کرد: 18 مرکز تلفن ثابت و 40 سایت تلفن همراه در سطح حوزه فعالیت این مخابرات فعال است.
سرپرست مخابرات بافق درباره برنامه های آینده و در دست اقدام این مرکز، گفت: توسعه تلفن بلوارهای انقلاب و امام جعفرصادق و شهرک صنعتی که بخشی از عملیات کاری آن انجام شده از جمله برنامه های مدنظر یا در دست اقدام است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 6 خرداد 1393 - 12:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر از زحمات آقای برزکری خسته نباشید

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 6 خرداد 1393 - 4:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام :
ضمن تقدیر و تشکر از این عزیز بزرگوار ،عاجزانه تقاضا داریم بابت رفع عیوب تلفن های ثابت حوالی مسکن مهر اقدام نمایند . باتشکر فراوان

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 - 7:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام اقای برزگری خسته نباشی.اگه میشه سری به بلوارانقلاب26بزنیدالان نزدیک یک سال ونیم هست که درخواست انتقال خط دادم ولی کسی توجهی نکرده والان بلاتکلیف هستیم باتشکراززحمات شما.اهالی انقلاب 26

You cannot copy content of this page