گاز شهرستان مهریز ۳ روز قطع می‌شود

دسته: استان
۲ دیدگاه
جمعه - 9 خرداد 1393

 

  رئیس شرکت گاز مهریز گفت: به دلیل اتصال خط لوله گاز شهرستان بافق به خطوط اصلی گاز استان یزد، گاز مهریز به ناچار به مدت سه روز قطع می‌شود.

سیداحمد مطهری فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مهریز، با بیان اینکه گاز مهریز از اوایل روز چهارشنبه ۱۴ خرداد قطع می‌شود، اظهار کرد: این قطعی گاز ضروری و به دلیل اتصال خط لوله گاز شهرستان بافق به خطوط اصلی گاز استان یزد است و در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد صورت می‌گیرد.

وی افزود: در راستای اتصال خط لوله اصلی گاز استان یزد به خط لوله گاز شهرستان بافق در حدود ایستگاه حوالی محمدآباد یزد، به ناچار گاز شهرستان مهریز و احتمالاً بخشی از شهر یزد و کلیه صنایع از مهریز تا جهان‌آباد میبد به مدت سه شبانه روز قطع می‌شود.

رئیس شرکت گاز مهریز با تاکید بر آمادگی کامل مردم شهرستان مهریز و ادارات و دستگاه‌های شهرستان برای این قطعی، گفت: در این جلسه که با حضور مسئولین ذیربط تشکیل شده بود در زمینه اطلاع‌رسانی مناسب به عموم شهروندان جهت تعیین سوخت جایگزین و تمهیدات لازم در رابطه بررسی و جلوگیری از مشکلات احتمالی و هماهنگی و تدابیر لازم اتخاذ شد.

مطهری فرد ایجاد دو نانوائی سیار با کپسول گاز، هماهنگی در رابطه با فعال بودن نانوائی‌ها و تجهیز آنها با ۶۰ کپسول ۵۵ کیلوئی گاز، لغو تعطیلی مجاز نانوائی‌ها در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد و بالا بردن ساعت کاری پخت نان در صورت نیاز را از جمله اقدامات برای جلوگیری از ایجاد مشکل در این سه روز دانست.

تأمین سوخت جایگزین توسط اداره صنعت، معدن و تجارت، اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان از طرق مختلف و آمادگی کامل مخابرات، آب و فاضلاب، برق، آب و فاضلاب روستائی و جلوگیری از قطعی احتمالی از تمهیدات لازم برای شهرستان مهریز در این سه روز هم از دیگر برنامه‌هایی بود که رئیس شرکت گاز مهریز به آن اشاره کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
مجتبی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 خرداد 1393 - 12:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چه عجب شاید داریم خواب می بینیم ولی نه به نظر میرسه خبرهایی باشه.هیچ کس باورش نمیشه …!!!

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 خرداد 1393 - 8:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

هنوز اول راهیم و اندر خم کوچه اول

ملتها به بهره رسیده اند و ما …

بازهم دست مافیا درد نکنه اجازه دادن گاز تا اینجا بیاد

مافیا مچکریم

You cannot copy content of this page