اعزام 500 نفر از عاشقان بافقی به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 17 خرداد 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بافق 500 نفر از مردم ولایی و انقلابی این شهرستان در قالب 12 اتوبوس به بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اعزام شدند.

مسئول معاونت اردویی و گردشگری بسیج شهرستان بافق در این خصوص اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد امام(ره) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام موثر است چرا که ما هر چه داریم از عظمت ایشان است و باید در راستای شناساندن شخصیت آن بزرگوار تلاش کرد.

محمود شفیعی در ادامه، بسترسازی و هماهنگی های لازم در راستای خدمت‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره) را ضروری دانست و گفت: نشست های متعددی از اردیبهشت سال جاری تا کنون جهت هماهنگی های لازم به منظور اعزام زائران برای مراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره) برگزار شده است.

وی ضمن تشکر از کلیه دستگاه های اجرایی که در برگزاری این مراسم، با سپاه ناحیه بافق همکاری داشتند اذعان داشت: برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی همه دستگاه های اجرایی است.

مسئول معاونت اردویی و گردشگری بسیج شهرستان بافق ، همکاری ها و پی گیری های فرمانداری شهرستان را ارج نهاد و گفت: در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، 500 نفر از شهرستان بافق در قالب 12 اتوبوس به بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند که در این برنامه سه روزه، زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز پیش بینی شده است.

DSC04048 DSC04097


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page