موضوع پایان نامه‌های دانشگاه‌های معتبر جهانی در مورد عظمت شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

دسته: روستا , عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 17 خرداد 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ نهمین یادواره شهمدای گمنام دولت آباد بافق با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ، امام جمعه ، مسئولان محلی ، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم بافق در تیپه نورالشهدای روستای دولت آباد این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بافق در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام راحل (ره) گفت: هنر امام خمینی (ره) این بود که حاکمیت اسلام را مطرح کرد؛ امروز هم راه امام، فکر امام و هدف امام برای ملت ایران اسلامی وسیله نجات است.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری توسط خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: پساز رحلت امام خمینی (ره)، مجلس خبرگان رهبري به سفارش امام خمینی (ره) عمل کرد و به سرعت و بدون تامل، مقام معظم رهبری را جانشین ایشان کردند و تعیین رهبری با اشاره ای که حضرت امام داشتند و با توجه به ویژگی‌ هایی که مقام معظم رهبری داشتند، انجام شد.

وی نقش رهبر انقلاب را در پیشرفت های شگرف ملت ایران در طول 25 سال رهبری جامعه اسلامی بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: اگر رهبری های ایشان نبود ملت ایران امروز به این عزت، عظمت و اقتدار نمی رسید.

سلیمانی افزود : توطئه های دشمنان در این دوران برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با درایت ، تدبیر و بینش یالای مقام معظم رهبری خنثی شده است .

امام جمعه بافق به نقش و جایگاه شهدا و برپایی یادواره شهدا را برای نشل فعلی مهم و باارزش قلمداد کرد و افزود : یادواره‌ها می‌توانند نقش مهمی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، یادآوری رشادت‌ها و پایمردی‌های شهیدان گرانقدر داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در حقیقت تجلیل از ارزش هاست، تصریح کرد: برپایی این گونه آیین ها علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، باعث ترویج آرمان های آنان در بین نسل جدید خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به اهمیت برپایی یادواره و یادمان ها، افزود: هدف از برپایی یادمان و یادواره ها برپایی یک مجلس صرف نیست بلکه باید بتوانیم راه و روش، تفکر و رسم زندگی شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.

سرهنگ بمانعلی باقیان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: در این فرصت ها برپایی یادواره باید یک پل ارتباطی بین نسل جوانان جامعه و دفاع مقدس ایجاد کنیم.

“سردار علی‌اکبر فتوحی” در این آیین ضمن تسلیت و گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: شهدای گمنام شهدای خوشنام انقلاب هستند و عظمت آنها، عظمتی جهانی است.

وی با اشاره به اینکه در پایان نامه‌های دانشگاه‌های معتبر جهانی در مورد عظمت شهدا، شلمچه و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، استقامت مردم ایران و … تحلیل و بررسی می‌شود، بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی می‌دانند قدرت کشور ما از ایثار و شهادت و عظمت شهدا نشأت گرفته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) جهانی شد و قیام 15 خرداد 1342 و اربعین‌هایی که پس از این قیام برپا شد، همگی در تقویم ملت ایران، یوم‌الله هستند.

فتوحی با بیان اینکه خداوند برای شخصیت‌ها شخصیت می‌آورد، اظهار داشت: ملت ایران دارای شخصیت‌های جهانی است و امام خمینی (ره)، رهبری جهانی است و انقلاب نیز به رهبری امام خمینی (ره) انقلابی توحیدی و جهانی است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه حفظ وضع موجود در دنیا به نفع لیبرالیسم و دوستداران آن است، بیان کرد: هرگز دنیا وضع موجود خود را حفظ نمی‌کند چرا که با وجود انقلاب اسلامی ایران، وضعیت رو به حرکت است و دنیا حرکت به اسلام دارد و انقلاب ما این تفکر را به ملت ایران داده است و با لیبرالیسم مبارزه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز به دنیا رسیده و انقلاب ما از مرزها عبور کرده است.

فتوحی یادآور شد: آمریکا در حال شکست است و برای جلوگیری از این شکست، نقشه برای تغییر در سیاست خارجه، تغییر در محیط و آرایش سیاسی نظام ما، تغییر در فرهنگ و تمدن ما و تغییر نیروهای اجتماعی برای کارآمد نبودن اسلام و حفظ خود، کشیده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران بیدار است و با بصیرت و اطاعت از قرآن و پیامبر، از اسلام و ارزش‌ها دست بر نمی‌دارد و با همین بصیرت با مخالفان نظام، فتنه‌گران و فرهنگ آمریکایی و ارتباط با آمریکا مبارزه می‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، تمدن آمریکا و غرب را تمدنی دروغ عنوان کرد و گفت: شیطان پرستی و حیله در غرب با هر فرهنگی در دنیا به ویژه فرهنگ اسلامی، مخالف است.

به گزارش فارس، نهمین یادواره شهدای گمنام روستای دولت‌آباد شهرستان بافق با حضور فرمانده سپاه الغدیر، امام جمعه بافق، مسئولان و حضور باشکوه مردم برگزار شد.

عطر افشانی و غبارروبی از قبور مطهر شهدای گمنام توسط مردم و مسئولان، پخش کلیپ تصویری، نماهنگ و مداحی در وصف شهدا از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این یادواره بود.

3 8 12 13 20 57


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 خرداد 1393 - 3:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شهداء ما شرمنده ایم و بجای مسئولانمان از شما خجالت میکشیم که شما یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادید وما کل سنگ آهن را یکجا به غریبه که حقش نیست دادیم بدون دریافت ریالی پول و بدون یک ریال هزینه فقط در ازای ….

You cannot copy content of this page