بخشداربافق خبرداد: اجرای طرح های کاهش و بهینه سازی مصرف آب در روستاهای بافق

دسته: عمومی , کشاورزی،دامداری و شیلات
بدون دیدگاه
یکشنبه - 25 خرداد 1393

بخشداربخش مرکزی بافق با اشاره به خشکسالی های چند سال گذشته در شهرستان، عنوان کرد: اصلاح شبکه، تفکیک آب شرب و فضای سبز و تعین الگوی مصرف در روستاهای شهرستان از برنامه های در دستور کار بخشداری است.

IM_10008384
محمدرضا فتاحی  با اشاره به میزان کم بارندگی در شهرستان و خشسکسالی های چند سال گذشته، اظهارکرد: کاهش آب بسیاری از قنوات و چشمه های روستاهای شهرستان را شاهد هستیم.
بخشداربخش مرکزی بافق افزود: کاهش آب قنوات و چشمه ها خسارت های زیادی را در سال های گذشته به روستاهای شهرستان وارد نموده است.
وی بااشاره به بیش از 86 پارچه آبادی بخش مرکزی بافق، گفت: احداث 3 حلقه چاه آب برای تامین آب شرب روستاهای سبزدشت، قطرم و شادکام و برخی دیگر روستاهای این بخش پیشنهاد شده و بدنبال اخذ مجوزهای لازم هستیم.

فتاحی با اشاره به مشکل کمبود آب شرب روستائیان، افزود: جداسازی آب شرب روستاها از فضای سبز و اصلاح شبکه های آب رسانی و تعویض لوله های فرسوده از برنامه های در دستور کار است.
بخشداربخش مرکزی بافق با تاکید بر صرفه جویی این مایع حیاتی و با اهمیت در شهرستان کویری بافق، عنوان کرد: طرح تعیین الگوی مصرف برای روستاهای شهرستان از دیگر برنامه ها است.
بخش مرکزی بافق از 3 دهستان کوشک، مبارکه و سبزدشت و بیش از 86 پارچه آبادی زیرمجموعه تشکیل شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page