با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد جلسه هیأت امنای امامزاده عبد الله(ع) بافق برگزار شد

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
یکشنبه - 7 خرداد 1391

 

به گزارش خبرنگار یزد فردا به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام فلاح رئیس اداره اوقاف بافق ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع) گزارشی از برنامه هیأت امنای امامزاده عبد الله (ع) را ارائه کرد.
سپس حجت الاسلام طباطبائی مدیرداخلی امامزاده خواستار الگو برداری مدیریتی واجرایی از امامزادگان بزرگ کشور شد و اظهار داشت: باید انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری دوره های آموزشی برای اصناف و بازاریان از اولویت های این آستان مقدس قرارگیرد.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن تبریک حلول ماه رجب و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به جمع بندی مسائل ومشکلات پرداخت وگفت: این هیأت امنا متشکل از افراد توانمند بوده و ان شاءالله با جدیت وتلاشی که د ر آنها وجود دارد شاهد رشد وپیشرفت طرحهای عمرانی وفرهنگی در این امامزاده واجب التعظیم خواهیم بود .
وی با اشاره به راه اندازی سیستم سامانه جامع موقوفات ونظم خاصی که از این حیث در مدیریت واداره موقوفات وامامزادگان به وجود آمده گفت دستورالعملهای ابلاغی از سازمان مرکزی بر پایه کار کارشناسی ونظرات کارشناسان امر تنظیم شده ولی نحوه اجرای آن بعهده هیأت امنا ومدیران امامزادگان ومتولیان می باشد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page