بازدید فرماندار از دانشگاه علمی کاربردی بافق

دسته: دانشگاه
یک دیدگاه
یکشنبه - 1 تیر 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ همزمان با گرامیداشت روز بسیج اساتید “سید مهدی طلایی مقدم” به همراه معاون و مشاور خود از دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان بازدید و از نزدیک شاهد فعالیت و عملکرد عمرانی و آموزشی این مرکز قرار گرفت .

در این بازدید “حمید رضا قنبری زاده” طی گزارش عملکرد یازده ساله این مرکز را عنوان کرد و گفت: دانشگاه علمی کاربردی بافق در سال 82 فعالیت خود را آغاز و هم اکنون با بیش از 1800 دانشجو با 30 رشته مختلف در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی به فعالیت خود ادامه می دهد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بافق با اشاره به وسعت 8 هکتاری این مرکز خاطر نشان کرد: طی سالهای اخیر پروژه هایی شامل ساختمان اداری ، سلف سرویس ، دانشکده فنی و کارگاههای آموزشی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ريال از کمکهای خیری و بودجه عمرانی دانشگاه ساخته و راه اندازی شده است .

وی افزود : با توجه به استقبال دانشجویان از این مرکز و برای رفاه حال دانشجویان اقدام به ساخت و تکمیل نماز خانه ، کتابخانه ، سوله ورزشی و خوابگاه دانشجویی نموده که با تکمیل این پروژه ها فضای آموزشی و دانشجویی به 15 هزار مترمربع خواهد رسید.

فرماندار بافق در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات و خدمات مسئولان دانشگاه علمی کاربردی در خصوص بهره برداری و استفاده بهینه از امکانات و فضای آموزشی گفت: دانشگاه علمی کاربردی رکن اجرايی آموزشهای علمی-کاربردی و به قصد ارتقای دانش کار و ايجاد مهارت های متناسب با حوزه فعاليت شغلی افراد تاسیس شده است که در این راستا موفقیت هایی نیز به دنبال داشته است .

” سید مهدی طلایی مقدم ” ارتقای شاخصهای کمی و کيفی آموزشهای کاربردی در جامعه را یکی اهداف دانشگاه خواند و در این راستا خواستار تکمیل پروژه های در حال احداث این مرکز شد و جهت تکمیل این پروژه ها ضمن تاکید بر همکاری و مساعدت های مالی دانشگاه علمی کاربردی مرکز قول مساعد مالی به مبلغ 4 میلیارد ريال داد.

شایان ذکر است در حاشیه این آیین فرماندار و هیات همراه از برگزاری آزمونهای پایان ترم این مرکز بازدید کرد.

1

2

IMG_0042.JPG


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
مرزا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 تیر 1393 - 11:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فکر نون کن که خربزه های حالا او و نداره.

You cannot copy content of this page