دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد با فرماندار بافق

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 8 تیر 1393

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد در دیدار با فرماندار بافق گزارش مخابرات استان را در سه حوزه وضعيت شاخصهاي مخابراتي، عملكرد يكسال گذشته و برنامه هاي سال جاري این شركت بيان كرد.

” مهدی مقوم” گفت: در شاخص ارتباطي تلفن ثابت در حال حاضر 495 هزار و 752 شماره با ضريب نفوذ 6/47 درصد در استان مشغول بكار است.

مديرعامل شركت مخابرات استان يزد با اشاره به راه اندازی فاز ششم تلفن همراه در استان گفت: در فاز ششم تلفن همراه که از شش ماهه دوم سال جاری راه اندازی می شود نسل ارائه خدمات اینترنتی تلفن همراه ارتقا می یابد.

“مهدی مقوم” در ادامه از تعداد تلفن های مشغول بکار همراه در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 1 میلیون و 38 هزار و 513 شماره تلفن  شامل 307 هزار و 888 شماره سیم کارت دائمی و 730 هزار و 625شماره اعتباری با ضریب نفوذ 7/94 درصد در استان مشغول بکار است و این تعداد شماره تحت پوشش 516 سامانهBTS  تلفن همراه قرار دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان یزد عملکرد این شرکت را در حوزه ی فناوری اطلاعات مطلوب برشمرد و خاطر نشان کرد:در حال حاضر  44 هزار و24 پورت اینترنت پرسرعت توسط شرکتهای خصوصی سرویس دهی می شود.

وی افزود: همچنين اتصال 790 شعبه بانك به شبكه ديتاي استان، آماده سازي زيرساختهاي جايگاه سوخت ، اتصال 176 مدرسه به شبکه ملی اینترنت،اتصال 11 دانشگاه به شبکه ملی اینترانت،اتصال 106 نقطه استان به شبکه فیبر نوری شامل مراکز علمی و فرمانداریها و… از ديگر خدمات اين شركت در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات است.

شاخص انتقال چهارمين عنوانی بود كه مقوم به آن اشاره كرد و گفت: در شاخص انتقال ، 4945كيلومتر فيبرنوري  شامل 1616 کیلومتر فیبر اصلی و 605 کیلومتر فیبر شهری و 522 کیلومتر فیبر اختصاصی و 2172 کیلومتر فیبر بین شهری اجرا شده است.

وي در شاخص ارتباطات روستائي، از فراهم شدن دسترسی 50 روستای استان به اینترنت پرسرعت (ADSL)  خبرداد و افزود: این امر به در آینده ای نزدیک محقق می شود.

در پایان این دیدار فرماندار بافق ضمن تقدیر و تشکر برای اجرای سیاستهای کلی مخابرات و عملیاتی شدن بحث سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات قول مساعدت و همکاری داد و از مدیر عامل شرکت مخابرات استان خواست تا نسبت به پوشش و تقویت تلفن همراه در بعضی از نقاط شهرستان ، واگذاری تلفن شهرک صنعتی و توسعه تلفن ثابت شهری اقدامات لازم را انجام دهند.

IMG_0673 IMG_0675


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 تیر 1393 - 5:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام /اگه اقای مقوم راست میگن الان تلفن روستای بیدان 5 مدت 10 روز که خراب است و اصلا هیچ مسولی رسیدگی نمیکند اگه واقعا کار میخواهن انجام دهند پی گیر درست کردن ان باشند/ ضمنا از اقای برزگری هم تقدیر و تشکر باید کرد چون پی گیر مساله هستند ولی ایشان هم نیازمند مساعدت استان هستند

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 9 تیر 1393 - 8:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دوسال است که به منزل نو رفتیم اما تلفن ما را انتقال نمی دهند(انقلاب 32 ) میگویند ظرفیت تکمیل است پس مخابرات بافق چه کار برای مشتری انجام میدهد !!!!!!

You cannot copy content of this page