پيام تبريک بخشدار مرکزي بافق به مناسبت روز دهيار

دسته: روستا , عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 14 تیر 1393

همزمان با 14 تير ماه سالروز تصويب قانون تاسيس دهياريها بخشدار مرکزي بافق اين روز را به دهياران شهرستان بافق تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ بخشدار مرکزي بافق در پيامي سالروز دهيار را به دهياران روستاهاي شهرستان بافق تبريک گفت و اين روز را گرامي داشت.

در اين پيام “محمد رضا فتاحي” ضمن تبريک ماه مبارک رمضان و 14 تيرماه روز دهيار ،از دهياران به عنوان نماينده دولت در روستاها ياد کرد و گفت: دهيار بايد به عنوان يك مسول به مجموعه استحفاظي خود نگاه كند ، دهياران بايد با اشراف کامل در سطح روستا رسيدگي و پيگيري کل امور روستا را مد نظر داشته باشند .

وي به جايگاه مناسب قانوني دهياري ، قابليت ها و كاركرد هاي متعدد و متنوع آن اشاره کرد و خاطر نشان کرد: جايگاه دهياري باعث شده است كه در  برنامه چهارم توسعه، برخي از وظائف جديد مديريت روستائي مستقيما ‌بر عهده دهياري قرار گيرد و در برنامه توسعه  پنجم از دهياران به عنوان مدير ارشد روستا نام برده شده است.

“فتاحي” با اشاره به انتخاب دهياران از اهالي روستا و آشنايي آنها با همه مسايل روستا افزود : هر اتفاقي در ابعاد سياسي ، عمراني ، اقتصادي و اجتماعي بايد با هماهنگي دهيار روستا باشد.

يادر آور مي شود شهرستان بافق داراي 86 آبادي است که 26 روستاي آن داراي شوراي اسلامي و از اين تعداد 20 روستا دهياري مستقل دارند.

222


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ماشاالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 14 تیر 1393 - 2:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
من هم به نوبه خود این روز را خدمت شما برادر گرامی جناب آقای مهندس فتاحی و دهیاران شهرستان بافق مخصوصا دهیار خستگی ناپذیر روستای سرسبز قطرم جناب آقای پیرعلی و سایر همکاران گرامشان تبریک عرض مینمایم .امید وارم باهمت شمامردان سخت کوش و پیگیر مشکلات روستاها شاهد روستاهایی مملو از جمعیت و پویا و آباتر از همیشه باشیم.

داود شمس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 14 تیر 1393 - 5:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
خسته نباشید و خدا قوت
امیدوارم این جدیت و توان وعشق به خدمت رسانی همیشه دروجودتان پابرجا بماند..سلامتی وموفقیت شما را از خداوند منان آرزومندم

قلم به دست این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 15 تیر 1393 - 7:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
با تشکر از بخشدار بزرگوار و فرهنگ بالای ایشان قابل توجه رئیس محترم ارشاد

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 13 تیر 1394 - 12:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.قابل توجه بخشدار محترم دهیار نماینده دولت در روستا نیست. دهیار از طرف شورای اسلامی انتخاب و رابط بین دولت و شوراست.پس با این تفسیر شهردار هم باید نماینده دولت در شهرها باشد در هالی که فرماندار نماینده دولت در شهرستان .بخشدار نماینده دولت در بخش و دهدار نماینده دولت در روستاست.

You cannot copy content of this page