هلال احمر و دوره های آموزشی

دسته: اجتماعی , عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 22 تیر 1393

جعفر حسن پور

 جعفر حسن پور  رئیس جمعیت هلال احمر بافق در نشست اختصاصی با بافق فردا اعلام کرد :

دوره های آموزش امداد ونجات در شهرستان بافق بدون محدودیت برگزار میگردد .
سرپرست جمعیت هلال احمر اعلام کرد با عنایت به فرا رسیدن فصل تابستان وافزایش اوقات فراغت ، از جوانان عزیز شهرستان درخواست می کنیم با شرکت در دوره های آموزش امدادی به تیم های امداد ونجات شهرستان بپیوندند .
حسن پور افزود در همین راستا این جمعیت آمادگی دارد دوره های آموزشی مقدماتی امداد وکمکهای اولیه ، دوره های تکمیلی امداد ونجات وهمچنین آموزشهای تخصصی نجات در جاده ، نجات در کوهستان وآوار را بدون محدودیت برای برادران وخواهران برگزار نماید .
متقاضیان می توانند تا 28 تیرماه به جمعیت هلال احمر مراجعه کنند آموزشهای داوطلبی ، شناخت حوادث وکسب مهارتهای زندگی از دیگر سرفصلهای دوره های آموزشی در فصل تابستان برای جوانان می باشد که توسط جمعیت هلال احمر برگزار میگردد .جعفر حسن پور اظهار داشت جمعیت هلال احمر یک سازمان عام المنفعه ومردمی است لذا خدمت رسانی ،آموزش ، ارتقاء سطح آگاهی مردم ،امداد ونجات از خدمات این نهاد مردمی محسوب می شود لذا جوانان وخیرین می توانند با عضویت در این نهاد به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر بپیوندند تا پس از سازماندهی در لحظه های دشوار یاور هموطنانمان باشند .
وی در ادامه افزود جوانانی که موفق به اخذ گواهینامه نجات در جاده شوند می توانند بصورت حق الزحمه ای با پست امداد جاده ای شهدای امدادگر شهرستان همکاری داشته باشند .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
تفکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 تیر 1393 - 7:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.ضمن تشکر از زحمات بچه های هلا احمر.برای دوره های اموزشی نیاز به چه مدارکی است

ماشاالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 تیر 1393 - 11:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
ضمن قبولی طاعات و عبادات همه شما روزه دارن وتشکر از برادر گرامیم جناب آقای حسن پور از تمام شما برادران وخواهران همشهری عزیزم که تابحال موفق به گذراندن دوره های مقدماتی و تخصصی امداد ونجات نگردیده اید تقاضا مندم از همین امروز نسبت به ثبت نام وشرکت دراین کلاسها اقدام نماییدتا در مواقع ضروری بتوانید بهترین اقدام لازم را انجام دهید.

You cannot copy content of this page