صدا و سیما باید کانون اندیشه ورزی باشد

دسته: اجتماعی , استان , سیاسی , عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 تیر 1393

 

به گزارش بافق فردا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد :

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، ” سید محمد میرمحمدی” در مراسم تجلیل از برگزیدگان تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان که عصر یکشنبه 22 تیرماه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) و گرامیداشت ماه مبارک رمضان، به در پیش بودن لیالی پر فیض قدر اشاره نمود و از خداوند متعال خواست تا همگان از فیوضات این شبهای عزیز بهره مند شوند.
استاندار یزد ضمن قدردانی از ارائه گزارش آسایش مدیرکل  صدا و سیمای مرکز یزد گفت: برای من مایه افتخار است که موفقیت های همکاران صدا و سیما را  می بینم و شاهد توفیقات شما عزیزان آنهم در سطحی وسیع در قالب 41 اثر و 7 نفر شرکت کننده از استان در جشنواره تبریز هستم و اطمینان دارم که قطعاً شما بزرگواران شایستگی دریافت جوایز را داشته و  در رقابت تنگاتنگ موجود با شرکت کنندگان متعدد از سراسر کشور به این افتخارات نائل شده اید.
وی خاطر نشان ساخت: صدا و سیما در نقش یک نهاد مرجع ویژگیها و وظایفی دارد و در همین ارتباط حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: “صدا و سیمای جمهوری اسلامی دانشگاه است” .
میرمحمدی سپس با تاکید بر این عبارت رهبر کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: صدا و سیما مهد دانش ، علم ، ادب و فرهنگ است و آنچه ازیک دانشگاه انتظار می رود، رواج اندیشه و انگیزه و عمل است و توفیقات موجود در ارتباط با دانش ، انگیزه در کار و عمل به وظایف به دست آمده است.
عالی ترین مقام اجرایی استان خاطر نشان ساخت: اندیشه ورزی از ویژگیهای دانشگاه است و تاکید همه پیامبران و ائمه اطهار بر اندیشه ورزی بوده و پیامبر مکرم اسلام(ص) نیز پس از بعثت، با جهل و نادانی به مبارزه پرداخت. بنابراین هر کجا دانش و آگاهی و علم باشد جهل جایی ندارد ، همانگونه که هرجا آفتاب باشد، تاریکی نیست و این درخشندگی موجود در برنامه های کیفی صدا و سیمای مرکز یزد چه در رادیو و چه در تلویزیون وهمچنین در عرصه خبر جای تبریک دارد و من این موفقیت را نه تنها به برگزیدگان بلکه به همه همکاران صدا و سیما و همه مردم شریف و متدین استان یزد تبریک می گویم و امیدوارم شاهد توفیقات بیشتر شما باشیم.
استاندار یزد ضمن مناسب دانستن برنامه های صدا و سیمای مرکز یزد از جنبه کیفی اظهار داشت: طبیعی است که کیفیت، نسبی است و هر چه بیشتر کار شود امکان کیفیت بالاتر در هر کاری وجود دارد و کیفیت امریست که محدودیت در آن جایی ندارد و این امکان وجود دارد که درتنوع و کیفیت برنامه ها آنقدر جلو رفت که افراد جامعه گرایشی به برنامه های ماهواره ای و نداشته باشند کما اینکه در ماه محرم شاهد توجه سراسری کشور به برنامه های شبکه رادیو تلویزیون استان در ارتباط با هیتهای عزاداری و انعکاس این عزاداریها هستیم و حتی در خارج از کشور نیز بیننده های بسیاری جذب برنامه های مرکز یزد شده اند.
وی در پایان بار دیگر ضمن تشکر از آسایش ، توفیقات مجموعه صدا و سیمای استان را ناشی از همدلی ها ، مهر و محبت، برادری ها و اخلاق مداری ها دانست و ابراز امیدواری نمود تا به یاری خداوند موفقیتهای صدا وسیمای استان یزد هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی زبانزد عام و خاص باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم، از سوی استاندار یزد به برگزیدگان تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان در سطح کشورف لوح تقدیر اهداء شد.

استاندارب اسستامداری

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page