یک کتاب و یک استاد و مولف بافقی

دسته: تصویری , دانشگاه , عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 14 مرداد 1393

888888888888888888به قلم : سید محمد طباطبایی بافقی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بافق

یک کتاب، یک استاد و مؤلف بافقی(کتاب هفدهم: دستور فشرده زبان انگلیسی با رویکردی کاربردی)

نام کتاب: دستور فشرده زبان انگلیسی با رویکردی کاربردی(جدید و همراه با توضیحات جالب و ضروری و نکات تلفظی)

تالیف: کاظم برزگر و علی فتاحی بافقی

ناشر: طب گستر

سال چاپ: 1387  

شمارگان: 2000 جلد

تعداد صفحات: 180صفحه

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:

کتاب حاضر هدیه کوچکی به جامعه زبان دوست ایرانی است که به منظور آسان نمودن امر یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (EFL) با رویکردی کاربردی طراحی و تالیف شده است. در بررسی کتاب های دستور زبان موجود در بازار به این نتیجه رسیدیم که این کتابها یا به زبان انگلیسی بوده و فهم آنها برای زبان آموزان مبتدی و متوسط غیر مسلط به زبان انگلیسی مشکل می باشد، یا بسیار حجیم بوده و زبان آموزان با دیدن حجم کتاب مایوس، ترسیده و دلسرد می شوند، و یا از نظر محتوا ناقص و غیرکارآمد هستند. به همین دلیل مؤلفان سعی نموده اند  گلچینی از مجموعه های دستور زبان انگلیسی موجود در بازار کتاب را ماهرانه و هدفمندانه تلفیق و تالیف نموده و در قالب کتابی با حجم متوسط و قابل قبول به زبان شیرین پارسی در دسترس زبان آموزان ایرانی و معلمان و مدرسان گرامی قرار دهند.

در ادامه نویسندگان آورده اند:

موفقیت این اثر ناچیز در گرو استقبال، همیاری، و همکاری اساتید محترم زبان، مدرسان، معلمان، دانشجویان، دانش آموزان و کلیه علاقمندان به این هنر پر فایده می باشد چرا که دانستن یک زبان خارجی دریچه ای به دنیای نوین است.

این کتاب شامل 28 درس می باشد. مخاطبین اصلی کتاب دانش آموزان دوره دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشجویان می باشند. لازم به ذکر است آقای دکتر علی فتاحی بافقی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی شهید صدوقی یزد می باشند.

 

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page