روحانی: به نام تحریم، نفت را بردند و خوردند

دسته: عمومی
۶ دیدگاه
جمعه - 17 مرداد 1393

به گزارش بافق فردا:

به نقل از خبرنامه ی فارسی روحانی در سفر به چهار محال و بختیاری گفت:

رئیس‌جمهور با اشاره به مفاسد صورت گرفته در چند سال اخیر و برخی حاشیه‌سازی‌ها علیه دولت یازدهم، گفت: مگر برخی می‌توانند این دولت پاک را لکه‌دار کنند؟ فساد غرق شده سال‌های پیش را مگر می‌شود با این سر و صداها شست؟ باید بیایند و جواب بدهند.حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی  با حضور در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر اهمیت شایسته‌سالاری، اظهار کرد: این دولت معتقد است با رانت، فساد، خویشاوندبازی، جناح‌بازی، حزب‌بازی و طایفه‌بازی نمی‌توان کشور را به پیش برد. باید متحد باشیم و کار باید به هرکس که شایستگی بیشتری دارد واگذار شود.وی همچنین خاطرنشان کرد: به استانداران تاکید کرده‌ام که تحت فشار هیچ حزب، جناح و گروهی قرار نگیرند و هرکس که شایسته‌تر و مفیدتر است دعوت به کار شود و در جذب، فرقی میان مرد و زن و مذهب و این طایفه و آن طایفه نیست.

رئیس‌جمهور با انتقاد از برخی افراط‌گری‌ها، بر لزوم ایجاد آرامش در کشور تاکید کرد و گفت: جامعه ما آرامش می‌خواهد؛ چراکه افراط‌گری و شعار دادن مشکلی را حل نمی‌کند و باید برای خدمت به مردم به صحنه بیاییم.

روحانی در ادامه با اشاره به مسأله اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: سیاست خارجی می‌تواند پشتوانه خوب برای اهداف ملی و برنامه‌های اقتصادی ما و همچنین اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

وی معنای اقتصاد مقاومتی این است که در اقتصاد به نقطه‌ای برسیم که دیگران نتوانند به راحتی ما را اذیت کنند. اگر پیوند اقتصاد ما با اقتصاد جهانی مستحکم شود، دشمن نمی‌تواند به راحتی ما را از پا درآورد، تحریم کند و به ما آزار برساند.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به مسأله نفت و اهمیت آن، خاطرنشان کرد: دنیای غرب و کشورهای صنعتی از روزی می‌ترسیدند که صادرکنندگان نفت تصمیم بگیرند صدور نفت را تحریم کنند و این وحشت دنیای صنعتی بود.

روحانی با انتقاد شدید از سوءمدیریت‌های فراوان در سال‌های قبل، گفت: می‌گویند “چه دارد آن کسی که عقل ندارد و چه ندارد آن کسی که عقل دارد؟” با بی‌عقلی‌ها کاری کردند که آنها بیایند و نفت ما را تحریم کنند. اقتصاد مقاومتی برای این است که هیچ ابرقدرتی هوس تحریم به سرش نزند و این کار شدنی است.

وی با بیان اینکه “تحت نام دور زدن تحریم‌ها، نفت را دادند به عده‌ای و بردند و خوردند و ملت ایران را دور زدند”، افزود: بازی‌هایی که برخی این روزها درمی‌آورند برای پوشاندن این رسوایی‌ها است. ما قصد دعوا با کسی نداریم ولی مردم باید بدانند در سال‌های گذشته چه بر سر آنها گذشته است.

روحانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی مطالبات مطرح شده در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری، تاکید کرد: دولت باید گوش شنوایی برای شنیدن مطالبات، هدایت‌ها و نقد مردم داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از استقبال گرم مردم این استان از کاروان دولت تدبیر و امید، افزود: حضور گسترده مردم در مراسم استقبال، نشان‌دهنده لطف، محبت و پیوستگی مردم با دولت تدبیر و امید است و نشان می‌دهد که مردم به آینده کار این دولت امید دارند.

رئیس‌جمهور در ادامه صحبت‌های خود بر اهمیت و لزوم مشارکت مردم در توسعه کشور و خروج از مشکلات تاکید کرد و گفت: کشور باید در همه بخش‌ها توسط مردم هدایت شود.

روحانی اضافه کرد: زمانی موفق خواهیم بود که همه دست به دست هم بدهیم و قوای سه‌گانه، نیروهای مسلح، هدایت مقام معظم رهبری و حضور و فعالیت مردم در کنار یکدیگر قرار گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 10:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
آقای روحانی این قدر بهانه گیری نکن اگه راست می گی کار کن
از دو روز پیش…
نان 50 تومان گران شد
کپسول گاز 700 نومان
و از پارسال تا حالا
مرغ از 5700 تومان 8000 تومان
و هزاران گرانی دیگر
مرد آن است که کار کند نه بهانه بگیرد
ا

میثم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 17 مرداد 1393 - 12:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کی برد-کی خورد؟؟؟
مستقیم بگو
کی از آنها حمایت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برادر روحانی ما از کلی حرف زدنها خسته شدیم.مستقیم حرف بزن
بارها در مناظرات از حقوق شهروندی و حقوق بشر گفتی-در این یکسال چی شد؟؟؟؟؟؟

حامد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 مرداد 1393 - 8:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

روحاني خار چشم چپاولگران است

علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 مرداد 1393 - 2:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای رنجبر چهارسال پیش که نان 25تومان شد250وکپسول1200تومان شد4500ومرغ1200شد6800 یادت رفت صبر کن انشاالله اقای روحانی بازار راباثبات ترخواهد کرد

داریوش این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 مرداد 1393 - 11:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

معلوم است که کی خورده و کی برده و خواهد برد.مگر غیر از خودشان که به اسم دین واسلام بردند و خوردند کس دیگری جرات چنین کاری را دارد.

تقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 1:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درجواب علیرضا آقای … طرفدار سرمایه دار است ومطمئن باش هرگز بازار ثبات نخواهد داشت نمونه اش را در جدال بین شورای رقابت ودولت درخصوص قیمت خودرو دیدیم….

You cannot copy content of this page