انتصاب در شرکت سنگ آهن بافق

دسته: صنعت و معدن , عمومی
۲۹ دیدگاه
یکشنبه - 19 مرداد 1393

به گزارش بافق فردا :

 

به نقل از مرکز اطلاع رسانی  سنگ آهن بافق، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در سخنان خود پس از تبریک عیدسعیدفطر، از کسب رتبه زیر هزار توسط ۲۰ تا ۲۵ نفر از دانش آموزان بافقی اظهار شادی کرد و گفت:هدف ما از آن همه تلاش همین بوده، و با ادامه آن ظرف مدت ۵ تا ۶ سال، میتوانیم با داشتن نیروهای متخصص مورد نیاز شهر، به آینده صنعتی شدن شهر امیدوار باشیم، اما در صورتی که بدانیم در این چند سالی که این شرکت توانایی دارد، در آمد دارد و میتواند خودش را بچرخاند، باید برای شهر کاری کرد، وگرنه آینده فرزندان خود را بدست خود نابود کرده ایم. و اگر کسی میتواند کار کند و انجام ندهد، بخدا خیانت کرده است، یا باید بایستیم و با تمام وجود همراهی کنیم یا از این قطار رشد و توسعه پیاده شویم و بگذاریم کسانی که میتوانند و میخواهند همراه توسعه این شرکت شوند.

محمدجواد عسکری با اشاره به بازدید معاونت عمرانی استانداری و تعجب ایشان از میزان خدمات رسانی شرکت به شهر گفت: ما تا جایی که در توان داریم کمک کرده و خواهیم کرد، که با مدیریت خوب و شایسته این نقدینگی چگونه در شهر خرج و مصرف شود .

وی با اشاره به بازدید فرماندار از جاده خرانق گفت: من به ایشان گفتم این جاده ۵ برابر گندله برای بافق سود خواهد داشت، مسیر بافق به طبس را ۷۰ کیلومتر نزدیک خواهد کرد و ماشینها از چاه بهار تا شمال کشور، از این مسیر حرکت خواهند کرد، و با در نظر گرفتن آینده جاده ترانزیت ، مسیر ریلی و آینده صنعتی معدنی، این شهر خیلی بایدتلاش کند چراکه ما خیلی عقب هستیم، باید در تربیت نیروی نیروی انسانی بسیج شویم، در ارتقای مبلمان شهری و بهداشت و آموزش، آنچنان فعالیت کنیم که برای مسافرین و رانندگانی که از این شهر عبور میکنند جایی مفرح و پیشرفته بسازیم تا محل استراحت خود را شهربافق انتخاب کنند که خود منبع درآمد چند برابری از سنگ آهن نصیب این شهر خواهد کرد.

عسکری در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حاج حبیب حسن زاده، بعنوان فردی بسیجی، آزاده و ولایت مدار که در مجموعه روابط عمومی زحمت کشیده اند گفت: هدف خدمت است و اکنون سنگر عوض شده است، مطمئنا میدانید که واحد آموزش با هدف توسعه نیروی انسانی ازجایگاه بسیار مهمی برخوردار بوده و لازم است با برنامه ریزیی مدون، روی تخصص های مورد نیاز و کلاسها و توسعه منابع انسانی کار شود .چراکه بدون داشتن نیروی متخصص و با تجربه، کار انجام میشود اما خیلی بد، پس لازم است با نشست هایی که با معاونین خواهید داشت، با محاسبه نیروهای متخصصی که نیاز داشته و خواهیم داشت، اتفاقهای خوبی را در شرکت شاهد باشیم.

وی در پایان با تبریک به رضایی پور گفت: شما که در این پست سابقه داشته اید و ما لازم دیدیم حرکت و کار پایگاه و روابط عمومی را یکی کنیم، خواستیم در این حوزه نیز مشغول شوید تا با ارتباط خوبی که با مجموعه بیرونی بر قرار میکنید، هم زبان شرکت باشید و هم موضوعات خارج شرکت را طوری هدایت کنید که کمترین ضربه را به شرکت وارد کنند و ما نیز بتوانیم بهترین واکنش را به موضوعات پیش آمده داشته باشیم.

در ادامه جلسه حاج حبیب حسن زاده، مدیر اسبق روابط عمومی شرکت طی توضیحاتی در مورد وظیفه خطیر روابط عمومی در مدیریت موفق ارائه کرد و ضمن تشکر از زحمات و حمایتهای مدیریت محترم شرکت گفت: ما پیشنهاد روابط عمومی در سیستم الکترونیک را به جامعه روابط عمومی های استان دادیم که ایشان نیز با تنها روابط عمومی که مشاوره میکردند ما بودیم و این را من از افتخارات خود میدانم و میدانم با حرکت گام به گام در جهت اصلاح مسیر حرکت روابط عمومی، ضعف ها و کاستی هایی بود که قدم به قدم تصحیح و اصلاح شد و هنوز هم جا برای کار دارد، اما متاسفانه شهر بافق مثل مریضی است که هیچکس بفکر درمان این مشکل، یعنی شکستن حریم افراد، کوچک کردن جایگاه افراد و سخن گفتن بدون تحقیق از جانب و بدون بررسی درستی و غلط بودن آن نبوده و این وظیفه روحانیت معظم است که این فرهنگ سترگ را در میان مردم نهادینه کنند.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت با اظهار امیدواری در حل این دغدغه های مسئولان، آموزش را حلقه گمشده و ارزشمند و زرین توسعه و تعالی دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک نیروهای آموزش به این مهم دست یابیم و از تمامی نیروهای روابط عمومی نیز تشکر و قدردانی میکنم، همچنین امیدواریم آقای رضایی پور در انجام امور محوله شرکت موفق باشند و کاری از دست ما برآید، با تمام وجود آماده همکاری با شما و تمام معاونت های شرکت هستیم.

در ادامه جلسه محمد رضا رضایی پور، مدیر روابط عمومی شرکت ضمن قدردانی از زحمات و خدمات آقای حسن زاده در مطلع کلام خود شعری را که دوسال و نیم پیش در جلسه تودیع خود خوانده بود را تکرار کرد وگفت :

دریاب کنون که نعمتت هست بدست کین ملک و دولت میرود دست بدست

وی درادامه سخنان خود ، روابط عمومی را چشم و گوش سازمان و مشتمل بر دوبخش درون و برون سازمانی معرفی و کاهش تنش در این دوبخش را منوط به تلاش مجموعه روابط عمومی و تعامل آن با مدیریت شرکت و پرسنل دانست و خاطر نشان کرد که می بایست با اطلاع رسانی قوی و دقیق ، مجموعه فعالیت های خوب و ارزنده ای که از سوی شرکت در سطح شرکت و شهرستان انجام شده و می شود را به اطلاع عموم رساند و اذهان عموم را روشن و مطلع ساخت .

وی با اشاره به اینکه در سه دوره مدیران سابق ، مدیرروابط عمومی شرکت بوده است ، اظهار امیدواری کرد که حال که برای بار دیگر این مهم به وی واگذار شده است بتواند امورات را با همکاری پرسنل و سایر همکاران به نحو احسنت به انجام رساند .

رضایی پور در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که بتواند خدمتگذاری صدیق برای مردم فهیم شهرستان بافق و پرسنل سختکوش شرکت سنگ آهن مرکزی باشد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
همکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 7:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای ابراهیمی خوسفی برایتان سخت است برخی نظرات را تایید کنید.برای ما هم سخت است به به چه چه را بیاندازیم.از مدیر عامل بپرسید چند درصداین رتبه ها به ایشان مربوط است؟یعنی اینها چون صندلیهای قشنگشان را مدیر خریده و ….رتبه اوردند؟ایشان میگویند سنگر خدمت اقای حسن زاده عوض شده،خودشان حاضرند برای رضای خدا سنگر خدمتشان را عوض کنند؟

    بافقی دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 10:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    انشاالله که روابط عمومی آموزش وپرورش اطلاع رسانی بکنند درخصوص مساعدت مالی ،کمکهای آموزشی وکلاسهای کنکوری که هزینه آن راسنگ آهن داده

عبدالله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 9:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

انتصاب آقای رضائی پوریکی از بهترین اتتصابات مدیریت محترم شرکت سنگ آهن می باشد

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 10:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
تبریک به آقای رضایی پور و آقای حسن زاده به خاطر مسئولیتهای جدیدشان.
آقای حسن زاده مطلبی را در جهت اصلاح مسیر حرکت روابط عمومی و ضعف و کاستی هایی گفته که اصلاح شده .
جالب است بدانید قبل از ایشان همین آقای رضایی پور مدیر روابط عمومی بوده ، با توجه به صحبتهای آقای حسن زاده مدیر عامل دوباره همان کسی را برای این پست انتخاب کرده که باعث ضعفها و کاستی ها بوده .
نمیدانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را…. شاید بهتر بود میگذاشتند آقای حسن زاده قدمهای آخر را برای اصلاح بردارند!!

همکارهمکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 11:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

دوست عزیز اقای همکار:
همه عیبهایی دارند ولی اقای عسکری هم برای اموزش و پرورش خیلی مایه گذاشتند خدا خیرشان دهد.در مورد سنگر عوض کردن هم بگذاریم به عهده خدا.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 11:26 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خسته نباشید می گویم به آقای حسن زاده و تبریک می گویم به آقای رضایی پور و تشکر میکنم از آقای حاج محمد جواد عسکری

اصغرآقابابایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 12:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران از مواهب خاص الهی و منشا خیر و رحمت برای آیندگان و امیدواران به دوران شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی است بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات برادر آزاده جناب آقای حاج حبیب حسن زاده انتصاب جناب آقای رضایی پور را به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تبریک عرض نموده توفیق روز افزون را در راه خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان برایشان مسئلت داریم موفق باشید

جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 1:13 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ما کارگران بشدت مخالف این انتصاب هستیم. آقای حسن زاده از پاکترین و باوجدانترین افراد شرکت هستند و نباید تغییر میکردند. حضور افرادی …… هیچ توجیهی نداره و اصلا شایسته این جایگاه نیست چون قبلا امتحان خود را بدپس داده. عباس آقا امیدوارم در راستای آزادی بیان و مطبوعات که به آن اعتقاد دارید مطلب بنده رو تمام و کمال چاپ و به گوش مدیر ناکارآمد شرکت برسانید.
باتشکر

عباس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 1:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشکر از زحمات اقای حسن زاده همانطور که در دوره های تصدی اقای مهندس رضایی پور و اقای حسن زاده شاهد بوده ایم بهترین گزینه برای روابط عمومی اقای مهندس رضایی پور می باشند خدارا شکر که بالاخره اقای مهندس عسکری متوجه بهترین گزینه شدند پس زمان بهترین تجربه می باشد.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 2:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هر کسی را بهر کاری ساخته اند.آقای رضایی پور بهترین گزینه برای این پست کلیدی در مجموعه سنگ آهن به شمار می رود.برای ایشان موفقیت روز افزون آرزو می کنم

مجتبی دهقان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 3:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام.
جناب آقای حسن زاده خدا قوت،و إن شأا… در سنگر جدید مثل یک سرباز وظیفه شناس موفق و موید باشید. و همچنین برای آقای رضائی پور ،از خداوند متعال آرزوی موفقیت را خواهانم.

رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 8:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه پیام 7 جواد ..بهتر بود ازپرسنل روابط عمومی نظرسنجی میکردی واز طرف کارگران شرکت صحبت نمیکردی مگر شمانماینده کارگرها هستی یانماینده مدعی العموم هستی که نظر میدهی بنده خودم تقریبا از12 نفر از بچه های روابط عمومی پرسیدم شادمان بودن که قسمت ازبلاتکلیفی بیرون میاید

ابراهیمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 مرداد 1393 - 8:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ازاقای عسکری بخاطر انتخاب شایسته اقای مهندس رضایی پور تشکر میکنم …..ای کاش اول این کار راکرده بودن تا اینقدر حرف وحدیث برای این قسمت نبود ودل ماخانواده شهدانمی شکست

مرتضی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 12:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه اقای جواد بقول دوستان مگرشما نماینده مردم ویا کارگران شرکت هستیدیا بزرگتر که اینگونه کاسه داغ تر از اش شده تعین تکلیف میکنید

نفس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 12:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل خدوم و بومی سنگ آهن از حسن انتخابشان در انتخاب مهندس رضایی پور به عنوان مدیرروابط عمومی ، قطعا شاهد روابط عمومی پویا همراه با اطلاع رسانی شفاف خواهیم بود.

نفس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 12:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

برادر بسیجی و ارزشی جناب آقای مهندس رضایی پور
انتصاب بجا و شایسته شما را به عنوان مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکز ی صمیمانه تبریک عرض میکنم.
همت شما ستودنی است

نفس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 12:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده به عنوان یکی از جوانان بافقی که در عرصه فرهنگ کار می کنم حضور مهندس رضایی پور را به مجموعه روابط عمومی به ایشان و کارکنان این بخش صمیمانه تبریک عرض می کنم

دلواپس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 9:11 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این هم نوعی دور باطل محسوب میشود. چرا که بعد چند سال نوع مدیریت برگشت به همان اول خط. روز ازنو،روزی از نو

ع -اولیایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 12:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای حسن زاده
خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ای است که برگردن تمام ما قرار دارد ،عنوان شغل وجا ومکان مهم نیست ،مهم آن است که بتوانیم به صورت شایسته اداء وظیفه نماییم
از اینکه با تصمیم مدیریت محترم مقرر گردیده در سنگر دیگری عهده دار مسئولیت شوید برایتان موفقیت وسربلندی آرزومندم.
جناب آقای رضایی پور ، بازگشت جنابعالی را به سنگر خدمت رسانی در روابط عمومی تبریک عرض نموده واز خداوند عزت وسربلندی آرزومندم، امید است با همت وتلاش تمام عزیزان روابط عمومی شرکت سنگ آهن برای کارکنان ومردم فهیم بافق منشه خدمات واثر گذاری مطلوب باشد.

ع -اولیایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 12:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عزیزان اینجانب سنگ آهنی نیستم ولی به لطف الهی فرزندم رتبه 581 را بدست آورده ، کسب این موفقیت به عوامل گوناگونی مرتبط می باشد ولی والحق والانصاف خدمات شرکت سنگ آهن را نباید نادیده گرفت .
بیایم منطقی باشیم ، با منطق موضع گیری نماییم واگر قرار است فقط انتقاد نماییم وچشم بر واقعیتها ببندیم از دایره انصاف خارج نشویم، اگر با انصاف با خودمان برخورد ننماییم چگونه انتظار داریم دیگران ما ما از دریچه انصاف برخورد نمایند .
من قدر دان تمام انسانهایی هستم که ها آنچه در توان دارند برای اعتلای این شهر وخدمت به مردمان شایسته آن قدم ، قلم و ……برمیدارند

شركت راهكار ديزل كوير این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 3:56 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيم
جناب آقایان حسن زاده و رضايي پور
انتصاب شايسته جناب عالیان به عنوان {مدير روابط عمومي و مدير آموزش شركت سنگ آهن مركزي ايران} را تبريك عرض مي نماييم

رجای واثق دارد حضور شما در اين مسئوليت به عنوان خادمي صديق و ولايتمدار با كوله بار گرانی از تجربه ، نويد بخش نشاط و تحرك بيش از پيش در سالي كه با تدبير مقام معظم رهبري مد ظله العالی سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نام گذاري گرديده است، خواهد گرديد

دوام توفيقات و مزيد عزت و سلامت جناب عالیان را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

با تجدید احترام

مدير عامل شركت راهكار ديزل كوير
بهنام كريمي بافقي
بافق ٩٣

فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 6:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بهتر است اقایان از طرف ما خانواده شهدا صحبت نکنند و با این حرفها ما را بدنام نکنند از طرفی حاج اقای حسن زاده از همرزمان شهداء و در پاک دستی امتحان خود را پس داده و فکر این کنید که سالها در جبهه و اسارت و به وقت جنگ امتحان خود را پس داده ولی امروز هر کس از بیت المال بی حساب و کتاب بخشش کند القاب و عنوان می گیرد .به برادر حسن زاده میگویم همچنان به خدا توکل کنید و بر راه خود استوار بمانید

صادقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 6:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده آقای حسن زاده را از نزدیک می شناسم و ایشان امروز چوب پاکی و صداقت خودش را میخورد و از چند نفر مطلع هم که جریان را جویا شدم شنیدم که بدلیل باج ندادن به این و آن و این ارگان و آن ارگان بر عیله او شوریدند و کسی را که امروز تعریفش را میکنند خدا میداند چقدر پول بی زبان بیت المال را با زد و بند به این و آن داد و برای خودش امتیاز گرفت و الا بین کسی که در سالهای خطر جان خودش را برای مملکت و دین گذاشت و بهترینم دوران نوجوانی و جوانی او در اسارت زیر شکنجه گذشت و کسی که یک روز جبهه را ندیده و از بیت المال بخشیده تا عزیز شود فرق است . عاقلان بهتر دانند که ارزش هر کس به چه میزان است

شهیدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 7:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

از اینکه برادر بزرگوار و آزاده ام حاج حبیب حسن زاده از این سیستم فاصله گرفته بسیار خوشحال شدم چون با توجه به شناختی که از روحیات ایشان دارم خصوصا در زمان جنگ و پس از چنگ حاضر نبود یک ریال از بیت المال به ناحق خرج کند و علت این هجمه ها هم به ایشان شاید همین موضوع باشد و بنده از یکی از اقوام خود که خوشبختانه در روابط عمومی هم شاغل است این موضوع را تصدیق شده یافتم که می گفت : حاج آقا حسن زاده مثل افراد قبلی بذل و بخشش نمی کرد و حتی قائل به دادن اضافه کار در قبال کار انجام نشده نبود و علت مخالفت بعضی افراد در روابط عمومی هم همین بود که کار اصلی خودشان را نمی کردنمد بعلاوه اضافه کار هم توقع داشتند که ایشان تمکین نمی کرد . احسنت به شرفت مرد که تا کنون به تعهد خود پایبند بودی

کانون شهید حبیبیان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 7:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بسم رب الشهدا والصدقین
انتصاب بجا وشایسته بحق مهندس محمد رضا رضایی پور به سمت مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق تبریک عرض نموده برای ایشان توفیق روز افزون را از خدا متعالی خواهان هستیم.
کانون فرهنگی و هنری شهیداصغر حبیبیان بافقی

دلدار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 مرداد 1393 - 9:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

امیدوارم امورات برای رضای خدا باشد

محمد110 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 4:28 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مانندسالهای گذشته پارسال هم جوایزی به نفرات ممتازمدارس دادن اگرشماهم دانش اموزدران سال داشته بودیدازخریدجایزه میتوانیدبفهمیدکه چگونه بیت المال راپایمال کردنند

علي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 9:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
شما اينقدر مطلك يكديگر نگوئيد ورابطه اي كار نكنيد اگر توانستيد براي مردم شهر خود و در راه رضاي خدا كار كرديد يك كار مهم انجام داديد نه اينكه مردم را مجبور به كاري نمائيد كه نا حقي در آن وجود دارد واين تعداد فقط به فكر منافع خود هستند و اين كار (رفع مشكل بخش خصوصي سنگ آهن )مسئولين هم كه كاري از عهده آنها بر نمي آيد مگر نه انجام ميدادند وواقعا اگر از توان آنها خارج است كنار گيري نمايند

ali110 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 شهریور 1393 - 12:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نگویید سنگ آهن بافق
بگویید سنگ آهن فولاد خوزستان

You cannot copy content of this page