تعدیل نیرو در دستور کار وزیر آموزش و پرورش

دسته: اخبار ایران , عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 20 مرداد 1393
به گزارش بافق فردا
به نقل از تدبیر بافق
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعدیل نیرو حقوق معلمان را ۲۵ درصد افزایش خواهد داد ، از بازنشست شدن پیش از موعد ۳۰ هزار نیروی این وزارتخانه خبر داد .

 علی اصغر فانی امروز در همایش مشترک معاونان وزیر و مدیران کل استانهای کشور در مشهد گفت : فرهنگ سازمانی آموزش و پرورش ، حکومت بر قلبها ، تکریم ارباب رجوع ، احترام ، منزلت ، هویت و معنویت معلم است .

وی افزود : مهمترین سیاست وزارت آموزش و پرورش در زمان حاضر تربیت مدیر برای آینده آموزش و پرورش است.

فانی همچنین گفت : جوان گرایی ، تربیت نیرو و استفاده از توانمندی بانوان در اولویت برنامه های این وزارتخانه قرار گرفته است .

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : تعدیل کارکنان این وزارتخانه از یک میلیون نفر به ۸۰۰ هزار نفر مهمترین عامل رشد و ایجاد انگیزه در سایر کارکنان خواهد بود .

فانی با بیان اینکه تعدیل نیرو حقوق معلمان را ۲۵ درصد افزایش خواهد داد ، از بازنشست شدن پیش از موعد ۳۰ هزار نیروی این وزارتخانه خبر داد .

وی همچنین المپیادهای مدارس را طرحی موفق و موجب نشاط آوری در دانش آموزان خواند و ابراز داشت : کتابهای چهارم و هشتم باز تالیف شده است و توصیه می شود استفاده از بسته های آموزشی در مدارس نهادینه شود.

فانی خطاب به مدیران کل آموزش و پرورش استانها گفت : اولویت اول بودجه های استانی خود را به تعمیر و نگهداری مدارس اختصاص دهید.

وزیر آموزش و پرورش افزود : احیا ۶۰۰ دارالقران در این وزارتخانه هدفگذاری شده است و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز کتابخانه های کلاسی اختصاص یافته است


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
معلم بازنشسته این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 20 مرداد 1393 - 11:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اینکه تعدیل نیرو حقوق معلمان را ۲۵ درصد افزایش خواهد داد

ولی تعداد زیادی را نیز بیکار خواهد کرد.
به جای آنکه پول ایران را در کشورهای دیگر خرج کنید به معلمان برسید
معلمان قدیمی یادشان است ،قبل از انقلا ب معلمین بیشترین حقوق را دریافت می کردند زیرا دولت آن زمان اعتقاد داشت که معلمین باید بدون دغدغه به شغل خود بپردازند.
شاید همین عامل در تربیت نسلی سالم دخیل بود البته نسلی نه چندان منطقی.

You cannot copy content of this page