امامت مقام رهبری بقای نظام را تضمین کرده است

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 19 خرداد 1391
امام جمعه بافق:
امامت مقام رهبری بقای نظام را تضمین کرده است
 امام جمعه بافق گفت: استقلال و استقرار نظام کشور در گروه امامت است که مدیریت صحیح و کارآمد مقام معظم رهبری موجب بقا و تضمین نظام شده است.
حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق در مسجد جامع این شهر با اشاره به 23سال زعامت مقام معظم رهبری اظهار داشت: با وجود تبلیغات سوء و کارشکنی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب، مدیریت صحیح و کارآمد مقام معظم رهبری همه مسائل و توطئه‌ها را خنثی کرده است.
امام جمعه بافق با بیان گوشه‌ای از فرامین حضرت علی (ع) در مورد نقش دین در اداره جامعه افزود: امامت تعیین‌کننده مسیر تکامل صحیح یک جامعه است و در همین راستا همه باید با تبعیت از این مقام در این مسیر حرکت کنند و پیرو آن باشند.
سلیمانی با اشاره به جایگاه رفیع امامت در جامعه بیان کرد: دینداری و فرهنگ دینی باید در همه زمینه‌های زندگی انسان جریان داشته باشد و مورد توجه قرار گیرد.
خطیب نماز جمعه بافق همچنین با اشاره به سالروز دستور امام (ره) مبنی بر تشکیل شورای انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب، دانشگاه‌های کشور در وضعیت مناسب اعتقادی قرار نداشتند و این ضرورت ایجاد انقلاب فرهنگی را آشکار کرد.
سلیمانی تصریح کرد: با تشکیل شورای انقلاب فرهنگی امروز دانشگاه‌های کشور در دو زمینه علمی و اعتقادی، دانشجوی متعهد و انقلابی تربیت می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام (ره) افزود: سخنان مقام معظم رهبری در این روز در واقع خط روشن و آشکاری را برای سیاست داخلی و خارجی و توسعه انقلاب ترسیم کرد که همه آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان باید آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
امام جمعه بافق رهنمودهای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را چراغ راه هدایت انسان‌ها در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: زندگانی سیاسی و علمی و اعتقادی حضرت امام (ره) سراسر درس و تجربه و مبنای فکری برای یک جامعه انسانی و اسلامی است.
سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز به برکت اسلام و امام و اندیشه‌های مقام معظم رهبری که برگرفته از منویات روشنگر امام راحل است، همواره بر چالش‌های سیاسی و اقتصادی داخل و خارج غلبه کرده‌ایم و انقلاب را در جایگاه رفیعی در جهان قرار داده‌ایم.
گرامیداشت شهادت آیت‌الله سعیدی، برخی از مشکلات موجود در جامعه، ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی دولت در شهرها و روستاها، پیشرفت‌های هسته‌ای و علمی کشور، محکوم کردن کشتار مردم بی‌گناه بحرین توسط آل سعود و آل خلیفه، حمایت از مبارزات مردم مسلمان بحرین، تحلیل حکم حسنی مبارک و حامیانش و … از مهم‌ترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته مورد بررسی قرار داد/ محمد علی عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page