امام جمعه بافق با بیان اینکه حق مردم بافق به صورت درست و کامل داده نشده است، گفت: ۱۵ درصد سهام سنگ آهن به مردم بافق اختصاص یابد.

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 24 مرداد 1393

به گزارش بافق فردا

به نقل از بافق امروز

امام جمعه بافق با بیان اینکه حق مردم بافق به صورت درست و کامل داده نشده است، گفت: ۱۵ درصد سهام سنگ آهن به مردم بافق اختصاص یابد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی شامگاه چهارشنبه در نشست وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با مسئولان شهرستان بافق و نمایندگان کارگران سنگ آهن بافق، اظهار کرد: مردم بافق در همه فعالیت‌‌های سیاسی بالاترین حضور را دارند.

وی افزود: در طول این 35 سال که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، این مردم در تمام انتخابات‌ها، بالاترین میزان حضور را به جز یک مرتبه که یکی از شهرستان‌ها یک درصد از بافق بیشتر بود را به خود اختصاص داده‌اند.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: مردم بافق مردمی کم توقع هستند و به حق خود قانع، اما واقعا حق آنها داده نشده است و مردم این شهرستان حتی تا الان هم از نعمت گاز شهری بی‌بهره هستند.

‌سلیمانی اضافه کرد: در این مدت کارگروهی در شهرستان بافق تشکیل شد که این کارگروه به نمایندگی از مردم بافق و کارگران سنگ آهن، چندخواسته اساسی داشتند.

وی افزود: اولین خواسته آنها این بود که 15 درصد از سهام سنگ آهن بافق به مردم شهر داده شود و اگر این اتفاق بیفتد، مردم خود را در مدیریت سنگ آهن شریک می‌دانند و بیشتر برای آن دل می‌سوزانند.

امام جمعه بافق افزود: مسئله دوم، مسئله کارخانه‌های جوار معدنی است، الان سنگ آهن بافق به خارج از بافق و استان صادر می‌شود و بهره چندانی برای این شهرستان ندارد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان بافق خاطرنشان کرد: موضوع سوم هم موضوع امنیت شغلی است، ما به دنبال ایجاد یک امنیت شغلی هستیم که برای مردم و کارگران ایجاد شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 مرداد 1393 - 8:42 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

حمایت از مردم بهترین سیاستی است که مسئولین رده پایین می توانند،بر گزینند.زیرا آنها در نهایت باید در بین مردم زندگی کنند و زندگی در بین مردم دارای ملزوماتی است.

متاسفانه مردم بافق همیشه فریب جناحهای سیاسی را می خورند و در دام آنها می افتند.نه اصلاح طلب برای ما کاری می کند و نه اصول گرا.ما باید به قدرت خویش ایمان داشته باشیم .نباید بگذاریم از ما به عنوان سیاهی لشکر استفاده نمایند.
انتخاب بین بد و بدتر دیگر کافی است.

You cannot copy content of this page