کمیته امداد تنها نهادی است که با نام امام راحل عجین شده است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 25 مرداد 1393
کمیته امداد تنها نهادی است که با نام امام راحل عجین شده است
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی کمیته امداد را یادگار امام راحل و نهادی موثر در راستای خدمت به نیازمندان جامعه خواند.
به گزارش شنبه ایرنا،حجت الاسلام “دخیل عباس زارع زاده ” در بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق با ابرازخرسندی  ازعملکرد موفق کمیته امداد در سطح کشور افزود: این نهاد بالاترین و موثرترین نهادهایی است که امام راحل در ایجاد آن نقش مهم و اساسی داشته اند.
نماینده بافق ، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی و برخاسته از آرمانهای والای امام راحل است و امروز جامعه این نهاد را با نام  و شخصیت والای آن بزرگوار می شناسد.
وی با بیان اینکه امام  راحل همواره یاور مظلومان وستمدیدگان بودند خاطر نشان کرد:انتظار داریم ما هم  پیرو و ادامه دهنده راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و درخدمت جامعه و کمک به قشر مستضعف باشیم.
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه  فعالیتهای کمیته امداد امام خمینی را مورد تمجید و تشویق مردم خواند و یاد آور شد : این نهاد بر خاسته از بطن انقلاب، با تغییر روش ها و رویه های سالم توانسته است با حداقل هزینه دوهدف مهم و اساسی رادنبال کند.
وی، حفظ آبرو و شان و منزلت فقراء و نیازمندان در جامعه و کمک به تولید و خودکفایی افراد تحت پوشش را نقش و اهداف مهم خواند که کمیته امداد امام به شایستگی ایفا و دنبال کرده است.
نماینده 5 شهرستان استان یزد در مجلس با اشاره به اینکه نهادهای دیگری نیز در زمینه های خودکفایی و توانمند سازی فعالیتهایی دارند تصریح کرد: لیکن نهاد کمیته امداد در این زمینه فعالیتهای چشمگیری داشته که قابل تحسین است.
زارع زاده  بر تحقق آرمانها واهداف ازپیش تعیین شده این نهاد تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد فضاها ی مناسب و نگرشی نو در فضای روحی و روانی و هویتی اشخاص بتوانیم هم در تولید و هم در توانمند سازی افرادجامعه و قالب ایجاد شخصیت سالم  خدمت رسانی به افراد را داشته باشیم.
این نماینده، اطمینان داد با بستر سازی و ایجاد روحیه خود باوری در افراد تحت پوشش می توان ازبین مددجویان، افرادتوانمند ، سالم ، مفید و موثر را به جامعه عرضه کرد .
مدیریت کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان بافق هم در این دیدار به بیان  فعالیتها وعملکرد این نهاد پرداخت و بیان کرد:  امروز بالاترین هدف و خواسته ما، کمک رسانی به قشر مستضعف و درک درد و رنج محرومان جامعه است  و آن را از اهم وظایف محوله می دانیم.
حسین افضلی افزود: خرسند از این هستیم که  توانسته ایم تاحدی از مشکلات وگرفتاری های این قشر زجر کشیده جامعه را برطرف سازیم.
وی خاطر نشان کرد: امروزه اعلام می داریم که باهمین کمکهای ناچیزی که جمع آوری می شود توانسته ایم دربحث خودکفایی خانواده های مستضعف و خود استقلالی آنها و رفع فقر معیشتی جامعه گامهای موثر  برداریم.
افضلی ادامه داد: باحمایتهایی که کمیته امداد بافق داشته است در آینده نزدیک افراد مفید و اثر گذار به جامعه اسلامی کشورمان تحویل خواهند شد.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار مددجویان ،مستمری بگیران و فرزندان یتیم که تحت حمایت هستنداطلاعاتی ارائه نمودند و گفت: هم اینک 6 هزار مدد جو و یتیم تحت پوشش این نهاد هستند و سالانه بالغ بر 10 میلیارد ریال به آنها کمک می شود.
رئیس سازمان تبیغات اسلامی بافق  در این بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی را همراهی کرد.
ارسال از علی عسکری

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page